22 בפברואר, 2011

החדר האינטימי שלי

אחינעם חרמש יוצרת חדרים מוקטנים, מושקעים ומלאים בפריטים זעירים שמתאימים במיוחד לבעל המתנה

מכירים את כל השעשועונים האלה, שמציעים לזוכה פרסים בכמה גדלים, כדי שיבחר את הקופסא הגדולה מכולן ויגלה בתוכה פרס קטן ומבאס? תמיד תהינו מה הם מנסים להגיד לנו שם, בטלוויזיה, ואיזה מסר מנסים הפרסים הגדולים בקופסאות הקטנות (ולהיפך) להעביר אלינו. מה, שהגודל לא קובע? אנחנו יודעים את זה מזמן. ולמרות זאת, מכונית אדומה עם גג פתוח לעולם תשמח אותנו יותר ממיקרוגל עם שלוש דרגות עוצמה. כאלה אנחנו, עיניים גדולות.

האמת היא שעד שפגשנו את העבודות המשגעות של אחינעם חרמש מ"אצבעונית מיניאטורות", באמת האמנו במתנות גדולות. אלא שאז נתקלנו בחדרים המיניאטוריים הממוסגרים שהיא מעצבת, ונפלנו. חרמש, שלמדה עיצוב תפאורה וחלל ב"שנקר", יוצרת במו ידיה חדרים ממוזערים, מעוצבים עד אחרון הפרטים האישיים, כולל טפטים מקסימים, ריהוט מוקטן שמוזמן במיוחד (מברלין) או מיוצר ביד ואפילו עטיפות ספרים ויצירות אמנות שמעתיקות – בקטנטן, כמובן – את הפריטים החביבים על מקבל המתנה. הבונוס הנוסף: תאורה רכה ונעימה שמאפשרת להציג את החדר כקישוט מואר בכל שעות היום והלילה. אחינעם שוקדת בקפדנות של אמנית ואומנית על כל חדר וחדר ונותנת תשומת לב לכל פרט בהזמנה המיוחדת, כדי שהתוצאה הסופית תתאים בדיוק לאדם שעבורו היא מיועדת. אנחנו היינו שמחים לתת חדר יפהפה כזה במתנה לתינוק שנולד, לאחיין שנוסע לטיול ארוך בחו"ל (שיזכור איזה חדר מחכה לו בבית) וגם לעצמנו, כדי שתמיד נוכל לשאת עיניים אל חדר הכתיבה החלומי שלנו, להדליק את האור הקטן שבו ולהזכיר לעצמנו שיום יבוא ונוציא רב מכר, נרוויח מיליונים ונזכה לתהילת עולם. ככה, בקטנה.


מיניאטורות של חדרים לילדים ולמבוגרים – 200-700 ש"ח (למיניאטורת חדר, בהתאם למורכבות הדגם והתאורה)
לפרטים נוספים – "אצבעונית מיניאטורות" בעיצוב אחינעם חרמש, טל': 050-7575414, Thumbelinas.world@gmail.com (או בפייסבוק: "אצבעונית מיניאטורות")

 

רעיון ענק. חדר ממוזער של "אצבעונית מיניאטורות"

 

וככה זה נראה באור יום. חדר ממוזער של "אצבעונית מיניאטורות"

 

[PSGallery=4xjt4108fxf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה