28 ביוני, 2015

הזוהר הצפוני

בוטיק חדש שנפתח בתל אביב מייבא לכאן את כל המותגים הכי שווים משטוקהולם, קופנהגן ומדינות סקנדינביה האופנתיות. מאז "הגשר" לא התרגשנו ככה

עד לא מזמן, השם היחיד שקפץ לנו לראש כשאמרו לנו "סקנדינביה" היה נילס הולגרסון. אבל עכשיו, אחרי שעברנו סטאז' בבוטיק חדש שנפתח בתל אביב, המתמחה בייבוא מותגים מהמדינות הכי שיקיות על הפלנטה – אתם כבר יכולים לקרוא לנו בריגיטה ניובורג.

וזה הסיפור: עם סיום לימודיה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, נסעה טל לנגר לשנת התמחות בחו"ל והספיקה לעבוד כמעצבת בבתי אופנה במילאנו, ניו יורק ובעיקר בסין. כשחזרה לארץ, החליטה שלא לפתח מותג עצמאי אלא התעניינה יותר דווקא בייבוא הבגדים היפהפיים שהבוסית הדנית תחתיה עבדה בסין ועימה התחברה, עיצבה ללייבל משלה. כך החליטה טל לפני 3 חודשים לפתוח את Möte ("נקודת מפגש" בשבדית), מקום שיתרכז בלהביא לכאן את כל מה שהכי קורה ורותח כרגע בבירות האופנה והעיצוב הקפואות, קופנהגן ושטוקהולם. יש כאן למשל בגדי משי דקיקים ורחבים בהדפסים אמנותיים (של Stine Goya), או דווקא שמלות מחויטות שמחזיקות היטב את הגוף (של Wackerhaus). יש חצאיות פליסה עדינות באורך מיני מתוחכם שנגזר משלוש שכבות א-סימטריות (של Bruuns Bazaar), וגם אוברולים מגניבים וקלילים, בגדים מחויטים בהשראת העולם הגברי, חולצות מפוסלות מבדים שקופים, או מכנסון משי וגופיית אריג מדהימה של An ounce, המותג הנונשלאנטי מדנמרק שהחל את כל בניית האוסף המוקפד והמתוחכם שפה. לצד כל אלו, דאגה טל להשלים את הקו שאצרה עם נעליים וכפכפי עור מגניבים, תכשיטים עם אלמנטים גולמיים בסגנון נורדי, חולצות טי חלקות או מכנסי בייסיק מעולים שעושים את העבודה.

בקיצור, בתור בוגרי H&M מצטיינים, בואו לתפוס פה בריזה קולית, נשית ואחרת, שבטוח אין לאחרים.   

בוטיק MOTE – החל מ-290 ש"ח (לגופיית ליוסל נעימה) ועד 1,900 ש"ח (לשמלת משי).
ירמיהו 26, תל אביב, טל':076.5402383. ראשון-חמישי 10:30-19:00, שישי 10:00-15:00. עדכונים בפייסבוק או בחשבון האינסטגרם.

 

מכירות את סאגה נורן? מימין: Stine Goya; משמאל  House of Dagmar

מכירות את סאגה נורן? מימין: Stine Goya; משמאל House of Dagmar

 

הכי ליסבת' סלאנדר. קו סקנדינבי מושלם ב-MOTE

הכי ליסבת' סלאנדר סטייל. קו סקנדינבי מושלם ב-MOTE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה