06 במרץ, 2013

הזדמנות חג פעמית

רותו מודן פותחת את הארכיון ולכם יש צ'אנס לבחור איור מכל ספריה ועבודותיה, שיודפס וייחתם במקום. רשימת מתנות פסח? אנחנו על זה

דוקטור סוס, הסופר והמאייר הדגול, אמר פעם ש"מילים ותמונות הן יין ויאנג. כזוג נשוי, הם מייצרים צאצאים מעניינים יותר מכל אחד מההורים בנפרד". נזכרנו בציטוט הזה השבוע, כשהגיעה לאוזנינו השמועה הלוהטת על המכירה של רותו. בדיוק הרהרנו במשימה הבלתי אפשרית "מתנות לחג 2013", כשהתבשרנו על המכירה שתוציא אותנו גדולים: רותו מודן – מאיירת, אמנית, קומיקסאית וממקימי קבוצת Actus, שמאחוריה רשימה מעוררת קנאה של רומנים גרפיים וספרי ילדים מאויירים – תפתח בשבת הקרובה את הארכיון שלה, לטובת חובבי הקומיקס והאיור, ותמכור הדפסים חתומים מכל ספר, לוח שנה ועיתון שאיירה אי פעם. איך זה עובד? ככה: באירוע, שיתקיים בבית הדפוס "בית מלאכה לצילום" (זוכרים מכאן?), יוצגו כל הספרים המאוירים של רותו. הקהל מוזמן להגיע, לדפדף בכל עבודותיה, לבחור ולקבל על המקום הדפס אמנותי חתום של האיור/הקומיקס שבחר, וכל זה במחירים מצחיקים (100-150 ש"ח).

יהיו שם איורים לילדים וקומיקס למבוגרים, איורים שהופיעו על לוחות שנה ואיורים מכתבות שפורסמו בעיתונים, ויהיו גם שתי שעות סיפור (ב-11:00 וב-12:30) לטובת ילדים שההורים שלהם רוצים לעלעל בנחת. רותו תקריא לילדים מספרה "סעודה עם המלכה", ורק בשביל זה היינו מגיעים לשם השכם בבוקר ושומרים לעצמנו מקום. אם גם אתם, כמונו, מריירים על איורים, או בדיוק משפצים את חדר הילדים, או מחפשים מתנות לפסח שאף אחד לא ירצה להחליף, או זקוקים לתמונה מנצחת מעל שולחן העבודה שלכם – אתם יודעים איפה תהיו בשבת בבוקר, כדי לסגור בבת אחת את כל הפינות האלו, ובטוב טעם משובח במיוחד. איך אומרים אצלנו, בתת-המחלקה הקריאטיבית לענייני איור? רותו מהר, לפני שייגמר.

מכירת הדפסים חד פעמית של רותו מודן – 100 ש"ח להדפס A4 ו- 150 ש"ח להדפס A3.
רק בשבת, 9 במרץ, "בית מלאכה לצילום", לבונטין 7, תל-אביב, בין 10:30-21:00. שעת סיפור ב-11:00 וב-12:30.

 

אפשר את זה? רותו מודן פותחת את הארכיון

 

 

 

 

 

וגם כזה? רותו מודן

 

 

 

 

מה יותר מזה? פרופיל עצמי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה