31 ביולי, 2011

ילדי הכלכלה החדשה

מזרן פעילות "3 ב-1", מבטיח ללוות את הגוזל שלכם לפחות עד גיל ארבע

אין דבר שיכול לשמח הורים צעירים עם דירת חדר מפוצצת באוניברסיטאות – יותר מאשר הביטוי "גם וגם". זה מתחיל כמובן מעגלה שהופכת לסל-קל, לטיולון ולאמבטיה; ממשיך במשחקים שהם גם בייביסיטר של שעה וגם שיעור לחיים, ומסתיים בחותנת שהיא גם אופּר, גם טקסי וגם פיית הסנדלים שלאמא אין זמן לקנות. בדיוק על הורים כאלה חשב מי שיצר את השלושה-באחד החביב הבא.

שימו לב: חברת Minene לאביזרי פעוטות מדליקים, פיתחה משטח פעילות מדולורי העשוי מ-100% כותנה רכה ומורכב משלושה מזרנים, שניתן להפריד ולשנות את צורתם בהתאם לשלבי ההתפתחות של הגוזל שלכם. טלו ריטלין והתרכזו בבקשה: בתור התחלה תוכלו לתת לו להתפנן בלולון סגור או מעין אמבטיה מבד, המתקפלת בקלות ונסגרת בעזרת רוכסנים, שניתן אפילו לקחת אתכם לגינה. בשלב הבא (בין 4 ל-12 חודשים) תוכלו לפתוח את האמבטיון, להרכיב את המזרנים זה לצד זה וליצור משטח פעילות ענקי ומפנק (שמזכיר לאמא לחזור ליוגה ומהר); וברבות הזמן בעזרת סקוטצ'ים אימתנים – תוכלו להפוך את המזרן לספת ישיבה קטנטנה שמתאימה לפעוטות עד גיל ארבע. מדהים. נשאר רק להפוך אותו לבימבה ואתם סגורים עד הגיוס.

מזרן פעילות 3 ב-1 של "מיננה" – 400 ש"ח (מידות: 132X132 ס"מ, עובי 3 ס"מ, קיים בורוד, תכלת, ירוק או סגול. ניתן לכיבוס)
להשיג במיננה (יהודה המכבי 85, תל אביב; הרותם 6, רשפון), "בייבי טבע", "דיאדה", "מוצצים פרימיום", בעשרות חנויות בוטיק ברחבי הארץ, ובאתר www.minene.net

 

שלב שתיים ושלוש. Minene

[youtube 2Olr39U_IkA]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה