04 ביולי, 2017

הורה נבוכים

דניאלה שגב-שני, מטפלת באמנויות ומדריכת הורים, חיברה למען כולנו סדנת הורות מקוצרת ומצילת חיים. נו מור וור, נו מור בלאד-שד

שומעים אותנו בשורות האחרונות? יופי. ברצוננו להתנצל בפני לקוחות מח' הקפואים בסופר, על הסצינה שנאלצתם לצפות בה אמש, שכללה דמות אם נאבקת בילדון שסירב להמתין עם החמשושים עד לקופה. כמו-כן, למי מכם שזכה לראות השתטחות רצפתית ליד המסוק הקטן בסמוך למעליות, ו/או אודישן מאולתר בחניון למחזה "אבל אני רציתי לפתוח את האוטו עם השלט!" – מקווים שנהניתם, אנחנו נהיה פה גם בשבוע הבא.

אם הסיטואציות הללו זרות לכם, ההורות זורמת בבית כמו ויפאסנה ומבחינתכם החודשיים הקרובים בכלל לא נראים כמדבר בולעני של מצבורי טנטרומים – אתם מוזמנים לדלג הלאה ולאנפרנד אותנו מחייכם. כל השאר – יעשו בחכמה אם ירימו טלפון לדניאלה שגב-שני (לשעבר בעלת מדור האופנה האהוב "אוברלוק" במוסף גלריה, "הארץ") – מטפלת באמנויות, מדריכת הורים ולמזלנו – גם חברה מרגיעה, מרימה, ממתק ללב ולעיניים. החל מלימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, דרך תואר שני בטיפול בהבעה ויצירה, עבור במעורבות במחקר על הקשר בין הורה-תינוק, וכלה בעבודתה כמטפלת רגשית בילדים ובמתבגרים – נראה שכבר עשר שנים דניאלה מתמחה בדיוק בנקודות הבעיתיות שהופכות הורות לאתגר גדול. בארבע השנים האחרונות ומרגע שהפכה לאמא ל-2, צללה דניאלה עוד יותר לעומק והוסמכה גם כמדריכת הורים מטעם מכון "אדלר". מאז, הצליחה לגבש תובנות ועקרונות מאירי מחשבה ודרך, וחיברה למען כולנו מערך גלגלי הצלה שיכולים למשות אתכם מהרגעים הכי תובעניים וטובעניים מול הילדים.

את אלו ועוד תוכלו לקבל בסדנת הורות מקוצרת ואינטימית, בת 3 מפגשים הממוקדים בכם, בשם "בסיס בטוח", שמעניקה כיוונון מחדש לאוריינטציה הורית, ותצייד אתכם במצפן פנימי ויצירתי לכל צומת בעייתי שתתקלו בו. למשל הדרכים בהן אנחנו נענים לצרכים, או על מה להתעקש ועל מה לוותר, איפה הטעויות שמעכבות אותם מלגדול ומה המשמעות של כל בחירה שלנו (רגע, שתי אצבעות קינדר זה לא פרס טוב למי שצחצח שיניים?). דניאלה תעבור על המטרות המשפחתיות (שיהיו מאושרים ושהספה תהיה נקייה!), על החזון ההורי המשותף ובעיקר על הגביע האדלריאני הקדוש – הענקת "תחושת שייכות" לילדים, כדי שירגישו בטוחים, מועילים ויציבים מספיק לצמוח מכל בחינה. לא תאמינו מה עושה למשל הענקת תפקיד "אחראי מלח בבית" לסרבן שינה, וכמה טעם זה יכול להוסיף לחיים האלה. דניאלה, תאמצי אותנו?

סדנת הורות מקוצרת "בסיס בטוח" של דניאלה שגב-שני – 300 ש"ח לפגישה (3 מפגשים בני שעה, מתאים להורים לילדים צעירים, בני 2-10 שנים)
לפרטים והרשמה – היכנסו לאתר Good Enough Mother או צרו קשר – 054.6651110, daniellasegev@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה