20 בדצמבר, 2012

הופה, יוטיוב סטייל

איך יודעים ששנה נגמרת? מצעדי הסיכומים מתחילים להתקיף בכל ערוץ אפשרי. זה של יוטיוב מספיק לנו לגמרי. הכי ראוי

רגע לפני שיתחילו מצעדי הסיכום בכל ערוצי החדשות ("365 ימים ב-365 שניות", "עשרת האפליקציות שעשו לנו את השנה", "השיער של ליהיא גרינר: הרגעים הגדולים", כאלה), הקדים יוטיוב – המרחב המוגן שלנו – והפיק את הדבר המדליק הבא: קליפ שמכיל את כל הסנסציות והטרנדים שרצו ברשת בכל העולם בשנה האחרונה, כולל כל הכוכבים שלא קמים מהמיטה בשביל פחות ממיליון צפיות.

חוץ מ-PSY, גורו ותופעת היוטיוב מדרום קוריאה שרמס כל שיא אפשרי, זיהינו שם ישר את שני הבחורים מ-"מלחמת הטי שירטים" וסרטוני הסטופ-מושן המפורסמים שלהם, את התפוז המדבר, את החקיין מס' 1 של אובמה, החבורה שמנגנת יחד על גיטרה אחת שירים מוכרים, רפרנסים לסרטוני אולימפיאדת לונדון (אחח, קיץ 2012), וכמובן את הפייבוריט שלנו: גריידון שפרד, האב הרוחני של "שיט גירלז סיי" (אדוני, אתה גאון). ואם כל זה לא מוכר לכם – יש לכם פחות מדי זמן פנוי. כל אלו התקבצו ויצרו קליפ מאש-אפ מושקע באמת, עם פוטנציאל-התמכרותי גבוה, ובלי אף חתול. שווה לייק.

בקיצור חברים, הקדישו 4 דקות הוקרה לכל מי שהעביר איתכם רגעים יפים כשאכלתם מעל המקלדת, השתעממם בשיחת טלפון או חיכיתם בתור לבדיקת דם. תודה, נתראה בשנה הבאה, עם האצבע על הריפליי.

קליפ סיכום הטרנדים של יוטיוב – Rewind 2012 (בסוף הצפייה תמצאו לינקים לערוצי היוטיוב של כל אחד מהמשתתפים).

 

[youtube iCkYw3cRwLo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה