12 בספטמבר, 2012

הולכים על חבל דק

אם כבר מכבסים את השנה הקודמת, ותולים חדשה - אז רק עם האטבים הנכונים מבית "מאנקי ביזנס"

לקח לנו זמן להבין שמייבש הכביסה הזול שרכשנו (אלף ומשהו שקל) עולה לנו ביוקר. חשבון החשמל שהגיע כחודש לאחר הרכישה הבהיר לנו, שמייבש כביסה כמוהו כסמים קשים: את המנה הראשונה מקבלים בחינם, ואחר כך – תשאלו כל דילר – כבר לא יכולים בלעדיה. המומים מהתובנה הכלכלית המדכאת, ניסינו לחוקק חוקים: לייבש "על חשמל" רק בגדים עדינים, רק בגדי ילדים, רק בגדים שדחוף לנו ללבוש מחר וכו'. אבל איך שלא סובבנו את התוף, מצאנו את עצמנו עם חמישה פריטים לתלייה על החבל הזנוח. כל השאר התערבלו להם בנחת במייבש, מתמזמזים עם קובץ דפים ריחניים. כדי להצדיק את הטירחה, מיהרנו להצטייד באטבי הכביסה המעוצבים מבית "מאנקי ביזנס", ששמם "Pegzini Family". אלה אטבים מקסימים שמעוצבים כלולייני קרקס קלאסיים (נערת גומי, רקדנית, מתעמל, להטוטן וקוף רכוב על חד אופן), והם מתאימים לסגירה חוזרת של שקיות חטיפים (בהנחה שאתם משאירים משהו בשקית), להידוק ניירת בסטייל וסתם, להשבת שמחת החיים.

התחקיר שקדם לפיתוח המוצר כלל, מבין השאר, צפייה בסרט תיעודי על האקרובט הצרפתי פיליפ פטי, Man on Wire. המאיירת ענבל הופמן איירה את הדמויות בהשראת כרזות קרקס ישנות, וחגי זכאי בנה אותן בתלת מימד. ולחשוב שכל אלה גייסו את מרצם וכישרונם כדי שאנחנו נוכל, סוף סוף, בייחוד בערב החג הבא עלינו לטובה, לכבס את הכביסה המלוכלכת שלנו בחוץ!


אטבי "משפחת פגזיני" של מאנקי ביזנס (עיצוב: עודד פרידלנד) – 59 ש"ח (5 אטבים באריזה מעוצבת)

להשיג באתר www.monkeybusiness.co.il, וגם ב"סופי" (שוק הפשפשים, יפו), "צורה לה" (מושב בצרה), "טויסים" (תל אביב), "עלמא" (מתחם בית חרות), "פשוט ויפה" (ראש פינה) ורשת "סוהו". לחצו פה לקטלוג הקיץ של "מאנקי ביזנס".

 

 

מכבסים שנה חדשה. אטבי הכביסה של Monkey Business

 

 

דרך אטב. משפחת פגזיני

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה