12 בספטמבר, 2011

הגל הירוק

החנות האקולוגית Green It הופכת את החלום לחיות ירוק - לורוד מתמיד

בתור ילדים, הרושם הכי חזק שנשאר לנו מהביקור הראשון באירופה היה דווקא פח רחוב עם מחיצות להפרדה בין אלומיניום, נייר, זכוכית ופסולת אורגנית. הפח החדיש (טוב, וגם הצ'יפס של מק'דונלדס) הרשים אותנו כל כך, שנשבענו על המקום להתחיל לחיות ירוק יותר. בפועל זה היה קצת פחות נחרץ. איכשהו לא מצאנו סביבה מספיק תומכת וחוץ מלהפריד בין פלסטיק, זכוכית ונייר – לא הצלחנו יותר. והנה, החנות הירוקה החדשה של טלי וגיל עומדת לרענן לנו כמה חוקי טבע.

בני הזוג טלי וגיל גלובוס החלו לפני שנים לצרוך הביתה מוצרי ניקוי אקולוגיים. משם עברו הלאה למוצרי פארם, היגיינה, כלים לבית וכל מוצר ירוק שמצאו בחו"ל. כששמו לב כי בארה"ב מדובר במגמת מיינסטרים, ורק בארץ צריך לחפש כל פריט בחנות אחרת ולשלם ביוקר – החליטו לפתוח בוטיק מרוכז וידידותי לטבע ולארנק. בחנותם החדשה "Green It" שנפתחה לפני שבועיים – תמצאו כל מה שאתם צריכים כדי לחיות חיים ירוקים, גם במרכז העיר, החל מפח קומפוסט חשמלי ועד עפרון מכני ממוחזר. בבוטיק המושקע והיפה (שעיצב "סטודיו שרה + אוהד", מיתג סטודיו Nylon וניגר ערן שמשוביץ) תמצאו מגוון עצום של פריטים מיובאים או מקומיים, מסודרים לפי מחלקות שונות: עיצוב (תיקי גב ממוחזרים של Baggu או ערכות פיקניק מתכלות), מטבח (כלים למיקרו מבמבוק ופלייסמנטים משלטי פרסום ישנים), מוצרי תינוקות (משחקים מבדים ממוחזרים של "אילי"), ציוד משרדי (מחברות של Rebinder), טקסטיל, חומרי ניקוי, טואלטיקה, אלקטרוניקה ואפילו ספרות אקולוגית מקצועית.

אחד המותגים החכמים שטלי וגיל מייבאים מארה"ב בלעדית לחנות נקרא Harry Barker  – על שם הכלב של הדוגמנית קארול פרקינס. פרקינס שפיתחה את פרטי המותג, פונה לאנשים שחשוב להם להקפיד גם על ההרגלים הירוקים של הכלב שלהם, ומציעה מיטות וצעצועים מהמפ, קערות במבוק, רצועות וקולרים מפלסטיק ממוחזר והכי כיף – ערכת דיספנסר ממוחזר ושקיות מתכלות לאיסוף הצרכים. זהו, נשאר רק להמציא פטנט שיכלה את העייפות שלנו ואנחנו מסודרים.

חנות אקולוגית – החל מ-8 ש"ח (לעפרון מכני) ועד 250 ש"ח (למיטת כלבים קטנה)
להשיג ב-Green It, בן יהודה 71 א' (פינת מאפ"ו), תל אביב (ניתן להזמין משלוח לכל נקודה בארץ). טל': 03-5222021. לפרטים ומוצרים נוספים – היכנסו לעמוד הפייסבוק.

גריניץ' ויליג'. החנות האקולוגית Green It (צילום: אלעד דבי)

 

 

[PSGallery=8010h7tepd5]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה