21 באוגוסט, 2016

הביץ' בויז

2 מותגי בגדי ים חדשים לגברים - אחד מקומי בהשראת עולם הקעקועים, והשני ממקסיקו באווירת טרופיקנה - הופכים כל גיחה להילטון לאודישן לספורטס אילוסטרייטד, המהדורה הטסטוסטרונית

בדיוק הבוקר, רגע לפני שאנחנו נותנים כיף לאלו שחזרו ממיקונוס (מחזור אוגוסט א'), ונוסעים לתפוס את מקומנו בתור לבידוק בנתב"ג (אוגוסט ב'), התברר שלאחד הבחורים שמצטרף לנסיעה אין בגד ים. פשוט אין. לא ברור אם נפל מהחבל, הושאל לחבר או שאבד בקמפינג לחירבת דוראן. הפואנטה היא שחייבים אחד חדש במקום ומיד (או זה, או לקנות בגיפטשופ היקר בתבל כשנגיע למלון). במקום להילחץ, מצאנו 2 פתרונות בזק מעולים ליורדי ים מתמידים:

#1
מי – הלייבל המקומי Costello
מה – הכירו את אנשי השעה, רן שמעוני ודני גינצבורג, 2 אמני קעקועים, שתמיד נמשכו לעולם הצבעוני של אמנות, צורות ואופנה, ורק חיפשו איך יוכלו באלו הידיים ליצור על עוד קנבסים. ממש בתחילת הקיץ, השיקו את "קוסטלו" מותג חדש ומגניב (ע"ש כינוי שדבק ברן), המוקדש כולו לתחום שהכי ראוי לתשומת לב פה – בגדי ים לגברים. את הפרינטים היפים והמקוריים שעיצבו בעצמם, מדפיסים עבורם בחו"ל על גבי בדי פוליאסטר עמידים ואיכותיים ובטכנולוגיה ששומרת על הצבעים לאורך זמן וכביסות. לאחר מכן, ולפי עיצוב בלעדי ל"קוסטלו" מייצרים מהבדים מכנסי ים עם בטנה פנימית מרשת ורקמת לוגו שתמצאו גם על שקית בד תואמת שמגיעה עם כל זוג, לאחסון ושמירה. לעונה הראשונה והנוכחית, עוצבו 18 הדפסים שווים – כמו גולגלות, אננסים, טרייבלים, משולשים מרחפים בגלקסיה – וכל מה שתמיד חלמתם לקעקע. רן מספר שמכל הדפס עוצבו מראש מהדורות מוגבלות ביותר, ואת חלקם כבר לא ניתן להשיג. אז רגע לפני שהכל נחטף – בחרו אחד ותנו לדולפין שעשיתם בכתף קצת שמש.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-209 ש"ח, להשיג בחנות Costello

#2

אווירת קנקון בגורדון. בגדי ים לגברים של Clorofiia Swim Wear מקסיקו

אווירת קנקון בגורדון. בגדי ים לגברים של Clorofiia Sea Wear מקסיקו

מי – הלייבל המקסיקני – Clorofila Sea Wear
מה – בתור תושב חוף-הילטון (עם תו קבוע!), מן הראוי שגם לבחור שלנו יהיה אוסף בגדי ים משלו. ואף גרדרובת-חוף אינה שלמה בלי לפחות פיס אחד מהמותג המקסיקני הלוהט – "כלורופילה" שעשה עלייה לישראל ממש לאחרונה, ונחת כאן עם טעימה ראשונה מקולקציה ססגונית של מכנסי בגד ים סופר-איכותיים לגברים. כולם באורך מעל הברך, בעלי כיסים צדדים ועוד אחד אחורי, שמעניקים לוק לגיטימי לכל העסק, גם בשהייה מחוץ לחוף. הלייבל היפה שהוקם ב-2011, מגלם בתוכו 50 שנות ניסיון בטקסטיל שהועברו הלאה במשפחה לדור היזמים הצעירים, המציעים בכל עונה פרינטים יפים באווירה קאריביית-טרופית מטורללת (ויש אפילו לגברים קטנטנים מגיל שנה) – כמו אבטיחים, אבוקדואים, פלמינגו'ז, צבי ים, טקילה וליים, או פטרנים קוליים בהשראת החופים שהכי עשו לנו את זה, מטולום ועד פלאיה. תפסו זוג או שניים, והזמינו קוויקי לאיסלה מוחרס. וואמוס!
כמה ומאיפה – עכשיו ב-225 ש"ח, להשיג בחנות Clorofila Sea Wear

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה