17 בדצמבר, 2013

הבטן הרכה

חמוטל ודן אברמוב בונים תוכניות תזונה וכושר מהנות שיעזרו לכל הבית להיכנס לאיזון. מגירת ממתקים, אנחנו צריכים לדבר

יש לנו תמונת ילדות אחת זכורה במיוחד, בה אנחנו עומדים לצד איזה דוד ומתחרים למי יש כרס יותר גדולה. ככה הכל מתחיל. מתמימות קסומה בכל מה שקשור בגוף המורכב שלנו ועד תסביכים סוציו-קולינרים אינטר-דיסיפלינריים ואולטרה-מדכאים.


וכמה שאנחנו לא מנסים להדוף ולחסוך את בעיות תדמית הגוף מהקטנים שלנו, קורה שאיזה פרצוף חמוץ מל המראה מחלחל למטה. ולא רק אצלנו: גם בבית של דן וחמוטל אברמוב – מאמן כושר אישי ומטפלת בשילוב אומניות בילדים – החל דיון סוער סביב עודף משקל אצל ילדים, כשבתם הבכורה חגגה 4. יחד, החליטו בני הזוג להרים את הכפפה ולמלא צורך של הדור שמכיר את ציפי שביט רק כפצצונת. אחרי מציאת איזון נכון ובריא וטעים עבור בתם – החלה להתגבש תכנית עבודה מקצועית, ששילבה תזונה נכונה לכל חברי הבית וכניסה לכושר, תוך הבנת הצרכים הרגשיים שלה, שלהם וכל המערכת. דן, שהקים מאז מרכז כושר מיוחד לילדים ברמת החייל, בנה יחד עם חמוטל תוכנית ממוקדת בת 10 שבועות, עם אימונים שיחזירו לסרבני שיעור התעמלות עקשנים את ההנאה בתנועה והבטחון העצמי, והכול סביב משחקים ומשימות שבועיות שהילד יישמח למלא. יש גם ערכת כושר, וצבירת נקודות ומדבקות, אביזרי כושר שמתחלפים מדי שבוע ואפילו הדרכות אישיות להורים, שעוזרות לבנות שפה משפחתית משותפת ותמיכה מלאה בתהליך. חמוטל ודן מספרים שהתוצאות ניכרות מהר מאוד ושלכל היושבים מסביב לשולחן ארוחת הערב זה עשה רק טוב.

חשוב לציין שלא מדובר בדיאטה לילדים, ילדים לא צריכים דיאטה בעולם שגם ככה מפגיז אותם במסרים מעוותים. מדובר בהקניית הרגלים נכונים אצל משפחות שאיבדו את הדרך, ולא חלילה הטפה לרזון או רמיזה לרזון.

בשורה התחתונה – מתי אתם עוברים לטפל בשמנמנ-אבא ופחמימ-אמא?

לפרטים נוספים www.activekids.co.il

 

מי בא תחרות ריצה? משפחת אברמוב בתמונה משפחתית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה