13 במאי, 2015

הבה נגילה

עונת החתונות והאירועים תוקפת שוב ואנחנו מוכנים: גם אתר אישי משלכם לסידור המידע והתמונות מהאירוע, וגם מכירת חצר עם כל העוגות והכלים שהמסיבה שלכם צריכה. בשעה טובה!

נו, לכמה חתונות / בריתות / מסיבות "האח הגדול" אתם כבר מוזמנים? זה לא ייאמן, איך שמתחיל מאי, משהו בצ'אקרות של מפיקי האירועים נפתח וההזמנות מתחילות להציף לנו את הקלנדר, וחודש אחרי – כמובן גם את הוול בפייסבוק (LIRON הוסיף/ה עוד 72 תמונות לאלבום "החינה שלנו"). ובכן, לכל מי שמרים בקרוב איוונט מכל סוג – 2 העניינים הבאים בשבילכם (ושיהיה במזל, כן?):

#1 המעצבות עינת קובוס ופולי מהלר מציעות שירות חדש בשם "החגיגה המהממת שלי" שיסדר לכם אתר אישי באינטרנט, זמין לפני ואחרי האירוע, ובו כל מה שהאורחים שלכם צריכים לדעת: מתי, איפה, איך מגיעים, רקע על בעלי השמחה, אישורי הגעה, וכמובן – בשביל זה באנו – אלבומי תמונות מהחגיגה זמינים תמיד (גם לדודה מחו"ל שאין לה פייסבוק), להורדה ושיתוף רק עם מי שאתם בוחרים, אפילו שנה אחרי. הכול עטוף באריזה מעוצבת לעילא, לפי תבניות בלוק עדכני וסטייליש, או בעיצוב אישי (כולל הזמנות תואמות אם תרצו). וזהו, אפשר להגיד בשעה טובה, יש לכם דומיין חדש ומתאים לכל נייד וטאבלט, מקום פרטי לגלריות והודעות חשובות למוזמנים ("בלי שמות משפחה על הצ'קים בבקשה!") ובעיקר מזכרת שנמשכת הרבה מעבר לערב אחד.

"החגיגה המהממת שלי" – בניית אתר אישי לחתונות ואירועים – החל מ-680 ש"ח. מבצע לקוראי מרמלדה: 25% הנחה למזמינים עד 31.5.15 (תקף למימוש במשך שנה מהיום). הקישו את קוד ההנחה "החגיגה של מרמלדה" בדף העגלה לאחר בחירת עיצוב האתר מתוך הגלריה.

#2 NOLA, הקונדיטוריה והמסעדה הכי ניו-אורלינס בתל אביב, מקיימת מחר מכירת חצר ראשונה ומגניבה, כהומאג' לגראג'-סייל האמריקאי, ותציג עוגות ראווה מהפנתיאון האמריקאי המסורתי ("בוסטון קרים-פאי", "שוקולד-צ'יפ קוקי קייק" וכל הפרוסטינג שבעולם), אותן תוכלו לטעום ולהזמין לאירוע שלכם.  יהיו גם דוכני מאפים מיוחדים, לימונדה ורודה, מוצרי נייר למסיבות, כלים ועזרי אפייה לקונדיטורים ביתיים. אבל הדובדבן שבגלייזינג? ספלי "דודלים" מקוריים שאיירה גפן רפאלי האחת והיחידה, בהשראת המאפים של נולה. אומ-נום-נום.

NOLA's Back-Yard sale – פרוסות עוגה 28-35 ש"ח, עוגות שלמות (כולל עוגות חתונה) 70-1,000 ש"ח בהזמנה מראש. ספלים – 45 ש"ח.מחר (חמישי, 14.5), 12:00-20:00, נולה אמריקן בייקרי, דיזנגוף 197, תל אביב, 03.5230527

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה