15 במאי, 2012

הבדל של יום ולילה

שבוע האמנות בתל אביב שנפתח היום, מציע בין השאר תערוכה הסוקרת את תרבות חיי הלילה בישראל ואסתטיקה של עיצוב הזמנות מועדונים. יהיה דיסקו

בשנים האחרונות, כבר ממש לא צריך להרחיק עד וונציה או מנהטן כדי ליהנות ממפגן אמנות מרהיב ורחב מימדים. גם לנו יש ביאנלה מקומית משלנו, ובמסגרת שנת האמנות בתל אביב – היא נותנת השבוע פייט רציני ויריית פתיחה מושקעת לעונת הקיץ בעיר: שבוע האמנות המרוכז שמתחיל היום ויינעל בשבת (19.05.12) מציע עשרות אירועים מגוונים ופעילויות כיפיות, שיהפכו אתכם תוך 5 ימים לחיות הכי מעורות בסצינה. תהיו איתנו רגע:

היום, למשל, ייפתח בפעם החמישית יריד "צבע טרי" המשובח, שמקים בכל שנה חממת אמנות ענקית וחושף לקהל עשרות יוצרים צעירים ומכשרים, כולל הפרויקט האהוב עלינו במיוחד "הגלויה הסודית". בחמישי יחל סופ"ש סיורי "בתים מבפנים" לשוחרי ארכיטקטורה ומציצנים אובססיביים (כמונו); לצד פסטיבל "תלוי במקום" – במסגרתו תוכלו לתפוס הופעות מחול, תיאטרון ומוזיקה במיני חללים לא שגרתיים בעיר. אבל אם נצטרך לבחור רק סימפוזיון אחד להראות בו (לא נעים למחזר אאוטפיט וסמולטוקים) – יש מצב שזה יהיה באחד מאירועי Street Print המסקרנים של עמותת "לצאת מהקופסא".

השנה מתמקדת העמותה בתרבות ועיצוב חיי הלילה, ומזמינה אתכם לתערוכה, הרצאה וגם מסיבה חגיגית, כולם לרגל השקת ספרו של ניסן שור "תרימו! – פליירים והזמנות בתרבות המועדונים הישראלית: רטרוספקטיבה ויזואלית 1991-2012". במסגרת התערוכה תוכלו לרכוש את הספר וגם לצפות בהזמנות, כרזות ועבודות שהוכנו עבור עשרות אירועי לילה והופעות בשנה האחרונה, רק הפעם מנותקות מההקשר הרגיל או מלוח המודעות, ומציעות נקודת ראייה מזוככת יותר לאסתטיקה ולעולמו של כל אמן מסיבות: אימרי קלמן, פילפלד, עומר סילברמן, דניאל וינברג ועוד.

אם גם חיי הלילה שלכם מסתיימים בדרך כלל סביב המהדורה המאוחרת של "גיא פינס" – אל תחמיצו את ההזדמנות להתעדכן על כל מה שהולך כאן בזמן שאתם נוחרים, והרגישו חופשי לשחרר אח"כ משפטי פתיחה מרשימים כמו "איזה ליין אתה הכי אוהב בשפאגט?".  

שבוע האמנות בתל אביב – 15-19.05.12:

יהיה דיג'יי מאמסטרדם. מתוך עבודה של פילפלד, לתערוכת Street Print 2012

#
תערוכת Street Print 2012 של "עמותת "לצאת מהקופסא" (אוצר: מייקי חפץ) – כניסה חופשית

האנגר 1 נמל יפו, חמישי 16:00-19:00; שישי 11:00-14:00, שבת 11:00-19:00. לפרטים על שאר אירועי "סטריט פרינט" – הציצו כאן.

#
יריד אמנות עכשווית "צבע טרי 5" – 32-40 ש"ח כניסה (הנחות לתושבי תל אביב, חינם לילדים עד גיל 5)

שלישי-שבת, מתחם בית הספר העל-יסודי החדש בקרית החינוך, רח' שושנה פרסיץ 3, תל אביב.

#
סיורי "בתים מבפנים" – רוב הסיורים פתוחים ללא צורך ברישום מראש

חמישי-שבת בכל רחבי תל אביב, לרשימת הסיורים והבתים המשתתפים – היכנסו לכאן.

#
פסטיבל "תלוי במקום" – כניסה חינם לקהל הרחב

במספר חללים אלטרנטיביים בתל אביב.


ביאנלה משלנו. מתוך "צבע טרי" (צילום: Ariel Besor)

 

 

 

אני בתוך הבית נמצא. מתוך "בתים מבפנים", גינת ההפתעות (צילום: יעל סתיו)


רוקדים בכניסה לבניין. מתוך פסטיבל "תלוי במקום", אנסמבל גלויה

 

מפנים קירות בסלון. מתוך "צבע טרי" (צילום: Ariel Besor)


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה