25 באוקטובר, 2014

הארנק השווה מיליונים

הארנקים המגניבים של Paperwallet Israel מעוצבים על ידי אמני רחוב ופופ-ארט מקומיים ובינלאומיים ועשויים מחומר חזק וידידותי לסביבה. בוא שטר חדש של 50, עוברים דירה

מבחינתו, השנה החדשה תמיד מביאה איתה את החגים, את הנסיעה הקבועה לדודים בצפון ואת יום ההולדת של חבר אחד, איתו יש לנו חוזה מיוחד: בכל שנה אנחנו קונים לו את אותה מתנה, שאמנם חוזרת על עצמה ובכל זאת תמיד כיף לו להתחדש בה: ארנק. זה הסידור ושני הצדדים מרוצים ממנו מאוד (לכו על זה עם כל חבר בעייתי).

והשנה, הוא עומד לקבל אחד, ש-פייר? יהיה לנו קשה מאוד להתעלות עליו. הכירו את קולקציית הארנקים החתיכים של Paper Wallet Israel, לייבל שהוקם לפני כמה שנים ולקח על עצמו משימה אחת – להפיץ אמנות בעזרת הפלטפורמה הכי נגישה שאפשר – על הארנק שאתם מוציאים, מניחים על השולחן בקפה ומחפשים בתיק בערך 70 פעם ביום. כל הארנקים שלהם (ב-3 גדלים) עשויים מטייבק (Tyvek), חומר שמרגיש כמו נייר אך חזק ממנו בהרבה, בלתי קריע, ידידותי לסביבה (מתכלה ומתמחזר) ועמיד בפני כמעט הכל. אבל הכיף האמיתי הוא מה שמודפס עליו: כל ארנק בקולקציה מעוצב על ידי אמן רחוב מקומי או בינלאומי, שמוזמן על ידי פייפרוולט לעשות ככל העולה על רוחו, ולצייר, לצלם או לשרבט מבחוץ, מבפנים וגם בתוך התאים בסגנון המובחן שלו. כך תוכלו להסתובב כל היום עם עבודת אמנות קטנה בכיס (שעוד תהיה שווה יותר ממה שיש לכם בתא שטרות), בעיצובים מגניבים של פילפלד, או של ברוקן פינגרס, או של פופ-ארטיסטיים ששווה להכיר מכל העולם (כמו אמן שמכנה עצמו SLIP ועובד כמעצב באפל כבר מ-1998). בהנחה שתצליחו לבחור לעצמכם אחד – בסגנון שבטי, בהדפס גיאומטרי צבעוני, שחור-לבן אורבני, או עם צילום של אלברט איינשטיין עונד עגילים – תגלו שהודות לעיצוב החכם והמינימליסטי, הכיס בסקיני ג'ינס לא מתנפח, והארנק שומר על צורתו השטוחה. קול זה אנדרסטייטמנט.

בחרנו לו אחד בסגנון ארכיטקטוני, לקחנו גם לעצמנו Card holder דקיק שמאגד את כל כרטיסי המועדון המיותרים שלנו יחד, וידענו שיותר יפה מזה כבר לא נמצא. זהו, יום הולדת הבא: שיעורי רכיבה על סוסים.

ארנקי הטייבק האמנותיים של Paperwallet Israel – החל מ-60 ש"ח (למחזיק כרטיסים קטן), 80 ש"ח (ארנק גברי סטנדרטי), 120 ש"ח (לארנק נשים ארוך).
ניתן להשיג באתר Don't Tell Mama, או בחנות העיצוב "אסופה" (יהודה מרגוזה 8, יפו), אתר BAWAKAWA ועוד. פרטים דרך עמוד הפייסבוק.

 

נראה אתכם בוחרים אחד. הארנקים של פייפרוולט


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה