19 במרץ, 2012

הארון הסודי נפתח

פתרונות הקסם והפטנטנים להלבשה תחתונה של Braza מניו יורק - הם בדיוק מה שהקימורים שלנו צריכים

לכל אחת יש הפטנטים הקטנים שלה לחטב את הגוף ולעגל פינות בצ'יק-צ'אק. ואם חשבנו שהניילון הנצמד ששמה השכנה שלנו מסביב לירכיים זה שיא השיאים, חכו שתראו מה ייבאו לכאן סיון רותם, סטייליסטית ויועצת תדמית, ואמה שרה – שלימדה אותה להיות כזו. לאחר שיטוטים תכופים על מדרכות מנהטן (אפשר להצטרף?) ועם חיבה גדולה לאופנה, אסתטיקה ודברים קטנים שעושים הבדל גדול – גילו סיון ושרה את מוצרי "Braza" המעולים והחליטו לעשות להם לראשונה עלייה לישראל.

חברת Braza האמריקאית נוסדה לפני 25 שנים בשדרה השביעית של מנהטן, ומאז מייצרת אביזרים קטנים וחשובים כתוספות להלבשה תחתונה, כמו מדבקות, כריות ושלל פטנטים הוליוודיים לשדרוג והשלמת ההופעה (תשאלו את ג'יי לו). לאחר שניסו אותם בעצמן, הוכיחו את עצמם המוצרים של "בראזה" כיעילים, נוחים, מעודנים והכי חשוב – מחמיאים ובלתי מזיקים למשתמשת. זה אומר שכל אחת, בכל אנטומיה שלא תזרקו עלינו – תמצא פתרונות קסם מקוריים, כמו סיכה מבושמת, חזיה "מרחפת", נייר דבק פלאש-טייפ, רצועה שמעניקה עוד מרווח במותן, "פס קסם", מוצרים ליולדת ועוד ועוד.

בחנות הוירטואלית של שרה וסיון, שנקראית "ארון סודי" – תוכלו לרכוש בסביבה דיסקרטית ומחירים נוחים, תוך התחייבות לאיכות הגבוהה ביותר. בקיצור – בנות, פתחו את הארון הסודי, ותראו איך פתאום כבר אין לכן תירוץ לא ללבוש את המחשוף העמוק ההוא.          

לרכישה – היכנסו לחנות "ארון סודי", לפרטים נוספים – טל': 054-2150801 (סיון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה