06 בפברואר, 2008

הארה במידה גדולה

הבגדים העליזים והצבעוניים שהביאה איתה שרון בר לב מפושקר עושים לנו שמח בלב (ונעים מסביב למותניים)

מספרים שבעיר הזאת חיות גם כמה נשים שאינן לובשות מידה 36. חלקן הגיעו לכאן ממקומות אחרים בארץ, חלקן אפילו נולדו ממש כאן, בתל אביב. אלו מהן שמעזות לצאת מהבית ולבוא בין הבריות נאלצות גם הן, מדי פעם, לרענן את מלתחתן. או-אז מכה בהן המציאות ללא רחם: איזו מידה? ארבעים ושתיים? וא-ר-ב-ע? קישטה, גיברת, שלא תבריחי לנו את הקונות.

שרון בר לב, מעצבת אופנה ומנחת מעגלי נשים, חזרה משש שנות שהות במזרח כשהיא בוגרת אינספור סדנאות ובאמתחתה כמה בגדים שנתפרו עבורה בפושקר, הודו. הבסטה הקטנה שפתחה במדרחוב בכפר סבא היא היום רשת קטנה של שלוש חנויות (הרביעית בדרך) שנקראת ריינבו ג'יפסי – על שם הכינוי שניתן לה במזרח. הסניף התל אביבי בו ביקרנו, משרה אור, שלווה, שלום ואהבה. יש בו המוני שמלות, טוניקות, מכנסיים, חצאיות, חולצות וגופיות וכולם צבעוניים (מאד!), עליזים (מאד!) ומתמודדים בגאווה עם קשת מכובדת של מידות – מ-36 ועד 48. החנות גדולה ונעימה ויש בה גם תיקים, חגורות, תכשיטים ופינת ישיבה מרווחת עם ערימת גיליונות של "חיים אחרים", לנוחות הקונות המוארות. הבגדים מיוצרים בארץ, ושרון מספרת שמדי שבוע נכנסים לקולקציה שני דגמים חדשים. מה יש לומר? יעידו כל הנשים הבשלות והעסיסיות המתהלכות בעיר הזאת: יש חיים מעבר לריינבו, וקינג ג'ורג' – שמארח את חנות הבגדים הכי שמחה בעיר –  יצא מלך.

בגדים למוארים – 80-250 ש"ח לפריט
להשיג ב-"ריינבו ג'יפסי", קינג ג'ורג' 29, תל אביב, טל': 054-2477701, או בכפר-סבא (ויצמן 98), קרית טבעון (בן גוריון 1), ובקרוב מאד גם בירושלים, www.rainbowgipsy.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה