22 באוקטובר, 2014

האנה מונטנה

בני הזוג רותם וניר גואטה מציגים יחד קולקציה משותפת ראשונה ללייבל החדשני והמוקפד שלהם, HANNAH, פלוס זוגיות מנצחת. תוציאו לנו את העיניים, למה לא

בתור אנשים שמהרהרים לעיתים קרובות על מהות הזוגיות והאם זה בכלל אפשרי (התשובה עדיין מעורפלת) – אנחנו תמיד תוהים לגבי זוגות שבוחרים לעבוד יחד. בזמן שאנחנו מתקשים לקפל מכונה ביחד, הם מבלים ימים ולילות באותו חלל ועוד עושים מזה כסף. תעבירו לנו את המס' של יועץ הנישואין שלכם, ונמשיך משם. תודה.

קחו למשל את ניר גואטה ורותם גואטה-מיץ, זוג כזה בדיוק: הוא סיים כבר לפני 4 שנים לימודים במחלקת אופנה בשנקר, היא שנתיים אחר כך. הוא נסע להתמחות בבית האופנה מרג'יאלה בפריז ועבד בבנטון באיטליה, היא ניהלה את הסטודיו של פזית קידר. ושניהם יחד התגעגעו כל כך זה לזו שהחליטו לעזוב הכל, לפתוח מותג אופנה משלהם, ולקרוא לו על שם אמו של ניר שנפטרה כמה שנים קודם לכן, HANNAH. בראנג'לינה, תחזירו את הטייטל – אין יותר פאוור קאפל משני אלה. בחודש האחרון, אחרי בנייה מוקפדת ומתוכננת עד הגימור הקטן ביותר, רותם וניר הפכו להורים גאים לקולקציית ביכורים משותפת. יש שמלות לגברות אלגנטיות שמגיעות עד הברך עם חיתוכי אלכסון אדג'יים, יש חולצות גבריות ארוכות עם כפתרה נסתרת וצווארון מוכסף, יש מכנסי סיגר מחויטים עם סגירת גומי במותן וקפלים לאורך הרגל. יש שימוש בטכניקות טקסטיל מיוחדות, כמו הדפסת כיס מחומר "פלקס" מבריק על חולצה עדינה; או ג'קט וסווטשירט כסופים ותפוחים במראה ספורטיבי וסיומת גמישה; רקמות גיאומטריות ממוחשבות על שמלה עדינה בטון על טון, או הכי תפס אותנו – טי שירט אובר-סייז ושמלת ג'רסי בהדפס Marble-Space שנוצרו בהשראת הסרט "בלייד ראנר". וכל זה נראה כל כך טוב, נקי ויפה, עשוי מחומרים אולטרה איכותיים, בסגנון מחויט-עכשווי ועל זמני. חבר'ה, אתם טובים יחד.

יצאנו עם שמלת שבת חללית של חנהל'ה (בתמונה למעלה), שמתאימה בדיוק לימים של עכשיו, וחזרנו הביתה עם חשק עז להציע לבן זוג לפתוח פרויקט קטן משלנו. חמודי, עסק לקיפול גרביים? אנחנו חזקים בזה.

קולקציית סתיו-חורף של HANNAH – החל מ-360 ש"ח (לחולצה) ועד 1,200 ש"ח (לג'קט).
להשיג בתיאום מראש בסטודיו, רמת גן, טל': 0524.335544 (רותם), או בחנויות של שרון ברונשר (תל אביב, יפו), "בנקר" (דיזנגוף 210, ת"א), ובוטיק "רזילי" (סניף קניון אביב, רמת אביב וסניף קניון שבעת הכוכבים, הרצליה). לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק, והאתר הרשמי.

 

 

רקמות ממוחשבות, חייטות על. HANNAH




ספייס אודיסי. ג'קטים מוכספים של HANNAH





אלמנטים גבריים. HANNAH


 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה