13 בנובמבר, 2010

שחור עמוק

עם גזרות שמפגישות בין נשיות לגבריות, מצאנו שפה משותפת עם חצי קולקציה ב-Mandinka

רוב שיתופי הפעולה בין בני זוג מסתכמים ביצירות מפעימות כמו ניקיון הבית, קניות בסופר ושטיפת המכונית (אין, אין על זוגיות). אבל יש זוגות שהדיאלוג בינהם הרחיק לכת. קחו לדוגמא את טלי טנא ושימי בר שיוצרים עונה אחר עונה קולקציות מדהימות למדי עבור המותג שלהם "מנדינקה".

באופן עקרוני אנחנו מנסים להימנע מלעבור ליד החלון הראווה של שני המעצבים המוכשרים, כי כמעט תמיד אנחנו מוצאים שם משהו שהיינו שמחים לקרוא לו שלנו. ולקראת החורף (נו, מה קורה עם זה באמת?), כשהם ממשיכים להפגיש בין גזרות גבריות למוטיבים נשיים, או בין פריטים יומיומיים למחוייטים – עיצבו טלי ושימי קולקציה באווירה רוקיסטית וסקסית יותר מאי פעם. כך מצאנו  למשל ג'קט-ווסט מחוספס מכותנה עם דוגמת פיקה בגזרה מרובעת – שכיף להעמיס מעליו ומתחתיו עוד שכבה ולתת לו להציץ; או שמלת-טוניקה בגזרת מעטפת עם צווארון וכתפיים מודגשות – שהולכת יופי עם טייץ מבריק (ורגליים ארוכות בהתאם); חולצת תחרה שחורה ועדינה – שעושה טוב לשני הצדדים בקשר (בתמונה למעלה); ואפילו גופיה אחת באדום בוהק שמתעקשת להתעלם מהמלנכוליה הכללית שלנו. אהבנו מאוד.

וכשנגיע הביתה עם לוק הורס באווירת השטן לובשת פראדה פוגש את קורטני לאב, כבר כלום לא יעניין אותנו.

קולקציית החורף של "מנדינקה" – החל מ-290 ש"ח (לחולצה) ועד 720 ש"ח (לג'קט)
להשיג בשני סניפי המותג, קינג ג'ורג' 105 (כיכר מסריק) תל אביב, טל': 03-5224007; הרכבת 12 (מתחם גן החשמל), תל אביב, 03-5600120

[PSGallery=2wfqq0wbdn]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה