15 בנובמבר, 2015

האישה באדום

חנות בגדי הווינטג' הצבעונית של אורטל בן דיין, עוד תגרום לנו לנטוש את המונוכרומטיות העגמומית. החורף הזה אנחנו בפוקסיה

טוב, את הליידי הבאה, לא באמת צריך להציג, נכון?

ובכל זאת, אורטל בן דיין, האחות, האחת והיחידה, לא רק כיכבה בסלון שלכם בעונה הקודמת של האח הגדול, היא גם ובעיקר כותבת, מרצה, פובליציסטית, לוחמת צדק אינטרנטית, אושיית פייסבוק אקטיביסטית ואישה מרשימה לכל הדעות. אבל אנחנו פה היום בגלל הבייס ממנו היא פועלת ושואבת השראה ביומיום – חנות בגדי הוינטג' יוצאי הדופן שהיא מפעילה בשנים האחרונות באזור גן החשמל בתל אביב תחת השם "אופנת אורטל". ואין יותר אופנת אורטל מזה.

אחרי מכירה מהארון הפרטי הגדוש שלה, שהצליחה מעל ומעבר, הבינה אורטל את הכיף וההקלה שבלשחרר ולהעביר הלאה את השמלות היפהפיות שהיא נהגה לאסוף משווקי פשפשים בארץ ובעולם. כך, החליטה לפני 3 שנים להקים חנות לכל חובבת וינטג' צבעוני ומשמח, כמוה. משווקים, מאספנים או ממפני דירות עימם יצרה קשר, מלייבלים מפורסמים או דווקא ממותגים ישראלים שכבר לא איתנו, משנות ה-50 ועד ה-90 של המאה הקודמת, ובמגוון מידות רחב – אורטל דגה עבורכם כל דבר שכיף לשטוף בו את העיניים: שמלות פסים רחבות, חליפות פרחים פרידה-קאלות, גלביות רקומות וסגורות לחורף, ג'קטים מעוטרים ברקמות, חצאיות אפריקאיות, מכנסיים ואוברולים אלגנטיים, סוודרים בלתי אפשריים – וכולם איכשהוא משלימים זה את זה לקולקציה אחידה שלא תראו בשום מקום אחר. יש גם פיסים בעיצוב שלה – כמו שמלות רחבות או ענקי פרחים בעבודת יד, ומכל פריט יש כמובן רק אחד. אבל התחלופה המהירה מבטיחה לכם שבכל יום שתבקרו תמצאו אוצר חדש. או ישן (תלוי איך מסתכלים על זה).

ומעכשיו, היכונו היכונו, כל הכיף הזה מחכה לכם בחנות אונליין מהודרת במרמלדה מרקט, כולל הגלביה הצהובה-שחורה שעוד מחכה לכם כאן ממשדר הגמר. בקיצור, קרדיגן אפור מונוכרומטי ומדכא? אנחנו צריכים לדבר.

בגדי וינטג' ואקססוריז לנשים (מידות 36-46) – החל מ-60 ש"ח לחולצה ועד 450 ש"ח לשמלה (למעט פריטים נדירים במחירים גבוהים יותר).
להשיג בחנות של אורטל בן דיין, או בבוטיק – הגדוד העברי 4, תל אביב יפו, ראשון-חמישי 12:00-20:00, שישי 11:00-16:00

 

פרידה קאלות. עוד פיסים מהחנות של אורטל בן דיין (משמאל: שמלה בעיצובה)

פרידה קאלות. עוד פיסים מהחנות של אורטל בן דיין (משמאל: שמלה בעיצובה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה