15 בפברואר, 2015

האיטלקיה המנחמת

"ביסטרו נחמני" בתל אביב היא מסעדה איטלקית שטעים לחזור אליה בכל חלק ורעב של היום (תאמינו לנו, בדקנו שוב ושוב ושוב). שימו לכם בריפיט

כמו ריזורט שחוזרים אליו כל קיץ, כמו סרט שחייבים לראות עוד פעם, כמו חולצה שקונים בכל צבע כי היא יושבת הכי טוב – ככה אנחנו עם מקומות שטעימים לנו. נחזור לשבת שוב ושוב ושוב, עד שנכיר כל מנה בתפריט (תחקיר זה תחקיר). למשל "ביסטרו NACHMANI", טרטוריה איטלקית שלא נגמר לנו ממנה בכל חלק של רעב במהלך היום.

המקום שנפתח ברחוב נחמני בתל אביב, מיזם נוסף של קבוצת נואר (העומדים מאחורי מסעדת סבסטיאן, חלל הקומה ה-4, והשניצלים הכי טעימים בעיר שיש רק בקפה נואר), עבר כמה גלגולים בשנתיים האחרונות עד שהתקבע כביסטרו איטלקי מעוצב לעילא, עם חלונות גדולים המשקיפים על הרחוב היפה והמשתפץ, ויטרינת אנטיפסטי ו-3 תפריטים מעולים לכל שעה שתגיעו לבקר. אנחנו, שנעצנו כל אחד מהם בתורו יכולים לספר למשל על שקשוקת בוקר סיציליאנית מדהימה ומוכנה להפליא, שהגיעה עם עלי רוקולה בצד ופוקצ'ה עצומה (תתחתני איתנו?) לניגוב וספיגת רוטב עגבניות פיקנטי עם זיתים וצ'ילי (46 ש"ח). היתה גם נחיתה רכה על פיצטת-בוקר (כינוי חיבה ל-"פיצה על הבוקר" למקרה שהדיאטנית שלנו קוראת), מענגת וקלילה שהגיעה עם מוצרלה, בולגרית, גבינת עזים, בצל סגול, עגבניות שרי אדומות וצהובות, עלי תרד וביצים אפויות (בתמונה למעלה, מומלצת מאוד, 38 ש"ח). בצהריים מהיר אחד שגנבנו פה הלכנו על מנת פסטה טריפוליני ראגו זנב שור טעימה, עשירה ולא מכבידה, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים (58 ש"ח). וכששבנו באיזה ערב פתחנו עם מנת ברוסקטת טונה צרובה עם קלמטה, עגבניות צלויות ואנשובי שקשה להפסיק לנשנש (52 ש"ח של ליקוק אצבעות). אחר כך הצבענו על שולחן ליד וביקשנו כמו שלהם: קערת פירות ים על לינגוויני, עם קלמרי ומולים בציר סרטנים עדין ונהדר ושבבי בוטרגה מעל – מעדן ביצי דגים מלוח (78 ש"ח). חבר'ה, אתם יודעים מה אתם עושים.

לנשנוש לילי זרמנו עם המלצת המלצרית על "הטירמיסו הטוב בעיר" – שכבות מסקרפונה נימוח ואוורירי ובישקוטים ספוגים באספרסו מעורר (36 ש"ח), ונאלצנו להסכים איתה. ומה למדנו מכל זה ילדים? סופסוף נמצא המקום ששם את ה"נחמה" ב"נחמני".

ביסטרו NACHMANI – נחמני 26, תל אביב, טל': 03.5663331
ראשון-שישי 08:00-24:00, שבת – 09:00-00:00. עמוד הפייסבוק.

לאכול או להתכרבל בזה? זו השאלה. שקשוקה סציליאנית




שימי עוד, אל תתביישי. הטירמיסו של נחמני בדרך אלינו





הי, יש לכם מלצרית מטושטשת בצוות. ביסטרו NACHMANI

 

 

הפס השחור הוא גם הרוטב. לינגוויני פירות ים בביסטרו נחמני

 

 

 

 

מי ינשנש את האחרון? ברוסטקת טונה צרובה ומענגת בביסטרו נחמני

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה