17 באוקטובר, 2011

האוטו שלנו נוסע רחוק

הספר-דיסק "להקשיב לרוח" כולל שירים וסיפורים הקשורים לנסיעה באוטו, ובכוחו להפוך כל פקק לתענוג אמיתי

נסיעה ארוכה עם ילדון בן שש במושב האחורי חלפה כהרף עין בזכות הספר-דיסק המקסים הזה, שכולו שירים וסיפורי קישור על נסיעה באוטו. כל-כך נהנינו שנינו, שנשארנו עוד קצת במכונית גם כשהגענו ליעד, רק כדי לשמוע עד הסוף. כמה מחשבה וכישרון הושקעו ביצירה הזאת, ממש זהב פרוויים: סיפור מסגרת כתוב בחן ומחורז להפליא, מסופר מנקודת מבטו של ילד (כבן 5-10) שנוסע באוטו עם אבא ואמא ואחות קטנה, משובץ בשירים חמודים מהווי הנסיעה, עם המון הומור ודמיון ומוזיקה כיפית, כמו שרק שלמה גרוניך יודע ליצור ולשיר. והקריינות של מנשה נוי – תענוג שאין כדוגמתו: איזו דיקציה, איזו הטעמה, איזה מספר אדיר הוא לסיפורי ילדים! הלוואי שימשיך ויקליט עוד ועוד.

שילוב משובח כזה של כישרונות מזכיר יצירות קלאסיות לילדים, כמו "זרעים של מסטיק" ואפילו "הכבש ה-16" – משהו שכולם שמחים לשמוע שוב ושוב, גדולים וקטנים, עם ספר שכיף לדפדף בו אגב הקשבה וליהנות מהאיורים המתוקים. יופי של בילוי לטיולים משפחתיים בחול המועד ובכלל.

ספר-דיסק: "להקשיב לרוח – שירים שנסעו וחזרו" מאת ענבל דיסקין (איורים: איה גורדון-נוי, מוזיקה ושירה: שלמה גרוניך ואחרים, מספר: מנשה נוי, 42 עמ', 35 דקות, הוצאת כנרת) – 89 ש"ח
להשיג בחנויות ובאתרי הספרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה