03 בדצמבר, 2015

דרך השלום

אתר המרכז מדיטציות שתוכלו לתרגל בכל מקום וזמן, עוזר להחזיר את החיים למסלול הנכון, תוך 21 שיעורים יומיים. תתרכזו

חברה שלחה לנו מייל עם הכותרת המעצבנת "הנה משהו ממש מגניב שישנה לכם את החיים". רגע לפני שמחקנו בזעם את המייל התמהוני, נכנסנו להציץ במה מדובר. ובכן, יש על מה לדבר.

מיזם מעניין בשם "21 ימים של שלום", שהקים ירון ספקטור – מורה ומומחה לכל ענייני well-being (יוגה, שיאצו, העצמה ועוד), הרכיב תכנית או ערכה של 21 מדיטציות בנושאים שונים שמעבירים המורים הכי שווים בתחום. כולן יגיעו אליכם לתיבת המייל, יום אחרי יום, כדי שתוכלו לתרגל בכל מקום וזמן שנוח לכם (יש מצב לדחות את ישיבת קריאייטיב?). את הרעיון קיבל אחרי שנאלץ בעקבות פציעה לעצור את החיים העמוסים וריצות המרתון שלו (במובן האמיתי של המילה) ל-21 ימים, בהוראת הרופא. כך נוצר לו חלון הזדמנויות נדיר שמכריח אותו להתרכז בעצמו ולהקדיש גם לנפש תקופת החלמה משלה (ולא, מרתון "הומלנד" לא עושה את אותה עבודה). אחרי שהבריא, אסף סביבו מדריכים מדהימים, כמו ביירון קיטי, ניסים ממון (חבר, אתה גורו), אפרת שר שלום, ואחרים, שהתנדבו לצלם שיעורי מדיטציה שמתאימים לתרגול אישי. כל אחד בשיטתו וגישתו יעזור לכם לחזור לאיזון, לממש שאיפות או פשוט להרגיש טוב יותר – בעזרת ניקוי רעלים, שחרור פחדים, קבלה עצמית, יצירת מציאות ועוד. אגב, כל הרווחים מקניית ערכת המדיטציות המלאה (פלוס אלו שמתווספות לאתר כל הזמן) מועברים לתרומה לקרן רמלה שפועלת לחיבור בין ילדים יהודים וערבים.
 
אנחנו התנסינו במדיטציה של ד"ר נאדר בוטו, קרדיולוג בכיר במרכז הרפואי רבין (חסידה! זה בזכותך!). ומה אתם יודעים? כבר הוקל לנו, הרמנו את הראש מהפייסבוק ואפילו העברנו בבית ערב שליו ומאוזן, יחסית. דברו איתנו בעוד 20 יום, ואנחנו כמו חדשים.


ערכת מדיטציות לתרגול אישי – 197 ש"ח (הרווחים מועברים לתרומה)

להרשמה ופרטים עברו לאתר "21 ימים של שלום". להתנסות – לחצו פה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה