20 בספטמבר, 2015

דרוש גיבור

חולצות היוניסקס של רואי צמח מ-HEROIC עשירות בפרטים קטנים ומתאימות יופי לסיבובי יום כיפור. תודה סופר-רואי, הצלת אותנו מעוד ערב כביסות מרושע

ברוכים הבאים לעוד שבוע קצר ולא ברור, שתחילתו יום חול וסופו אי שם בין הגשרין. עד שהשגרה תחזור מהנופש, לא נותר אלא לעסוק בנושאים הבוערים לקראת יום כיפור: 1. האם לכל חבר במשפחה יש לפחות חולצה לבנה נקייה אחת בארון? 2. למי הלווינו את המשאבה לאופניים? 3. מאילו אנשים מהשכבה רצוי להתחמק בשלישי בערב?

לפחות לגבי עניין החולצה הנקייה יש לנו כבר תשובה שתעניין את הגברים שבחבורה, במיוחד אלה שאוכלים כאילו אבא שלהם בעל מפעל לאקונומיקה, וזקוקים בדחיפות לגיבור על שיציל אותם מעצמם. גיבור כמו רואי צמח למשל, שעיצב חולצות לבנות יפהפיות, ששני המינים יכולים לחלוק. הכי סולחת-חג.

לאחר שסיים ב-2005 (בהצטיינות!) לימודי עיצוב אופנה ב"שנקר", ועבד בעשור האחרון בבתי אופנה פה ובחו"ל (אוסקר דה לה רנטה בשבילכם), החליט לפתוח לבסוף לייבל משלו בשם הקולע HEROIC, שמציע בגדי קז'ואל עם דיטיילס סופר-מושקעים, המתאימים לנשים ולגברים שלא מפחדים מיוניסקס. בקולקציה האחרונה למשל, לקח טי-שירטס קלאסיות ובעזרת מניפולציות של תיפורים אנכיים לאורך הבד, קפלים אלכסוניים או רקמות קווילט בכתפיים – הצליח ליצור אותן מחדש באופן מקורי שמתאים לו ולה (בגזרת אוברסייז), ועדיין שומר על מראה נקי. רק מי שמתקרב, ישים לב כמה הן חכמות ויפות עד הגימור האחרון. למי שבכל זאת לא אוהב לחלוק גרדרובות – יש גם שמלות, חצאיות מכנסיים, גופיות עם צווארון חכם, מכנסי גומי מבד אריג מעולה, ועוד פריטים מוצלחים בעיצוב מגדרי מובהק.

תפסו יחד חולצת הירואיק משותפת ומגניבה, או טי נקיה משלכם מקו הבייסיק, וזהירות – שתכתבו ולא תכתמו!

חולצות טי של HEROIC לגברים ולנשים – עכשיו ב-230-280 ש"ח
להשיג בתיאום מראש בסטודיו, יהודה הלוי 60, תל אביב, 052.3718745 (רואי); ובחנויות "תמה" (קריית שאול 20, רמה"ש); "בוטיק 5" (לינקולן 5, ת"א); "לימקה" (שלמה המלך 2, ת"א); "טוטסי" (שוסטר, רמת אביב); "בולטס" (שנקין 37, ת"א); "גורמט" (טשרניחובסקי 11, ת"א). פרטים נוספים בפייסבוק.

 

מאמי, חולקים. HEROIC (צילומים: זוהר שטרית)

מאמי, חולקים. HEROIC (צילומים: זוהר שטרית)

 

איי ניד אה הירואיק. מתוך קולקציית הקיץ של רואי צמח (צילומים: זוהר שטרית)

איי ניד אה הירואיק. מתוך קולקציית הקיץ של רואי צמח (צילומים: זוהר שטרית)

 

אלוהים נמצא בדילטייס הקטנים. HEROIC S/S/15

אלוהים נמצא בדיטיילס הקטנים. HEROIC S/S/15

 

who wears it best? מתוך קולקציית קיץ של "הירואיק"

who wears it best? מתוך קולקציית קיץ של "הירואיק"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה