06 במרץ, 2016

דרג'ילינג, דרלינג?

פטנט מעולה מאפשר לכם להתארגן בכל רגע על כוס תה טריה וטעימה באמת. כך תעברו את האקלים המחופף בחוץ בשלום

תגידו, זה רק אנחנו או שמישהו שם למעלה משחק איתנו חם-קר? אם הצלחתם למשוך בשבוע הווירדי האחרון בלי אפצ'יז וגרון סדוק – אתם חריגים. ואם לא – תמשכו באף, והיצמדו כמה שאפשר לחבר הכי טוב שלכם לתקופה הקרובה:

חברה מהמבורג המציאה מוצר גאוני בשם TeaToGo – מכסה חד פעמי כפול, בתחתיתו תמצאו שקיק תה-עלים איכותי ומעולה (ולא תיון אבקתי שמשאיר לנו סחל'ה בספל); אותו מחברים בקלות לכוס מים חמים ואחרי 2-3 דקות – מושכים חזרה את התיון, שנשאר לנוח בין דפנות המכסה. וזהו, יש לכם בשלוף מהתיק כוס תה מוכנה בכל רגע לדרך, שנשארת טעימה וטריה כמו שצריך, לא הופכת למרירה (רק כי התעצלתם להוציא את השקיק הספוג שצלל לתחתית) ולכן גם לא מצריכה להוסיף סוכר. בינגו!
   
את הפטנט המעולה הזה גילינו בחנות של דודי כהן ומרינה לנקובסקי, שנישאו לאחר שמרינה עלתה לארץ ממוסקבה, לפני 6 שנים. בתור חובבת תה מהבית, חיפשה גם פה תה איכותי וטוב, וגילתה שהשוק צמא (תרתי משמע) למותגי פרימיום טעימים באמת. אחרי תחקיר ארוך ומיליון כוסות תה, הקימו יחד לפני שנה חנות שמוקדשת כולה לנישה הכי מרווה שאפשר בשם "דניאל'ס תה" (על שם בנם דניאל), ובה תמצאו מגוון סוגי תה-עלים מכל הסוגים והצבעים וממספר לייבלים מובחרים מיפן וגרמניה. יש גם מטחנות, קנקנים, פילטרים, אביזרים שווים לחובבי הז'אנר (או שכבר יש לכם מקציף תה מבקבוק?), כוסות ומערכות תה שלמות. יש פה מדף מיוחד למלך החליטות – המאצ'ה, תה ירוק יפני מסורתי שהפך לשלאגר בריאותי, ממנו תוכלו להפיק גם עוגיות, עוגות ואפילו גלידה.

עד שהאביב והחורף יחליטו מי ממצמץ ראשון, היכנסו לראש אירופאי ולכו על הדבר הכי חם כרגע.

מארז TeaToGo – עכשיו במבצע מיוחד לקוראי מרמלדה לחודש מרץ בלבד: 126 ש"ח (במקום 180 ש"ח) ל-36 יח' (ארוזות בנפרד. לבחירתכם 4 טעמים: מארז ארל גריי / אינגליש ברקפסט / צ'אי / דרג'ילינג שחור. מתאים לכוס 330 מ"ל)
להשיג בחנות "דניאל'ס תה", או באולם התצוגה בחולון. לפרטים – טל': 052.3922101 (דודי), 03.5018688

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה