24 בנובמבר, 2016

דני שובבנית

הפריטים העדכניים והאולטרה-קוליים שדני וינסטרה מעצבת למותג הצעיר והאדג'י שלה, PORTAY, מכניסים לארון משב רוח מרענן באמת. כך תקלעו בול

כמו כל חובב אופנה שטיפה'לה מודע לסביבתו, גם אנחנו לאחרונה עם יד קצת פחות קלה על הארנק. כבר לא מרגיש הכי בטוב-טעם להתחדש בערמה שיוצרה בזיל-הזול בבנגלדש. שלא לדבר על התחושה של לקלוט את הג'ינס שרכשנו זה עתה, על עוד 3 אמהות רזרוזות בגן (אהה, אז ככה זה אמור להיראות). בדיוק בגלל זה, אנחנו מקפידים להקדיש חלק לא מבוטל מהארון שלנו לייצור מקומי וטוב. משהו מרענן ופחות שכיח. משהו כמו הפריטים שמעצבת כאן דני וינסטרה למותג הצעיר והמקורי שלה – PORTAY.
 
דני, שעלתה ארצה ממוסקבה בשנות ה-90, החלה כבר בגיל 22 ללמוד עיצוב אופנה בבית ספר FIT בניו יורק, עברה התמחויות בבתי אופנה יוקרתיים, סיקרה אירועים עבור מגזינים נחשבים בחו"ל (הארפר'ז באזאר, לא פחות) והפכה לאושיית אופנה מסקרנת בפני עצמה. אבל לאחרונה, שבה מכל האקשן כדי לפתוח כאן לייבל לוקסוסי (הקרוי על שם משפחתו ומשלח ידו של סבה, שהשפיע עליה כבר מילדותה – פורטנוי, "חייט" ברוסית), המציע פרשנויות משודרגות לפריטים שדני בעצמה הכי חורשת עליהם, כשהיא על שעון ואקלים ישראל. אחרי קולקציית בכורה קיצית יפהפיה שעיצבה מטקסטילים מפתיעים (רשתות, בדי "סולמות" מאווררים, עור בטקסטורת ריבועים ועוד), נולדה קולקציית חורף ראשונה, ששמה שוב דגש על בנייה גיאומטרית מחמיאה ובדים ייחודיים כמו עור קלוע (שנוצר בעבודת יד בסטודיו), צמר איטלקי, תחרות דקיקות, קטיפה ושיפון. כולם משתלבים זה בזה, ממשיכים את משחקי השקיפיות שכבר מאפיינים את כתב היד הקולי של "פורטיי", ומציעים מראה אולטרה-עדכני ונכון לעכשיו.
 
יש למשל סווטשירטים רכים ושעירים, חצאיות קצרות עם שסע צידי עגול, ג'קט "בומבר" (גוגל איט!), מכנסיים ספורטיביים משולבי עור, שמלת צינור בסיומת וולאן, וסט ארוך קלוע עם נגיעות שקופות, כובעים עם פונפוני אוברסייז, ועוד ממתקים שמביאים איתם משב רוח סתווי היישר מהראנווי. ליידי, תודה לך על זה.

 
PORTAY – החל מ-690 ש"ח (לסווטשירט). וכעת: עד 30% הנחה על קולקציית החורף, באירוע Dress Code שייפתח היום ב-17:00, ועד 65% הנחה על סאמפלים ופריטי קיץ.
להשיג בסטודיו המעצבת בתיאום מראש בלבד, הירקון 4 ב', תל אביב, טל': 03.9125667, או בבוטיקים INN7; "צ'וצ'ה"; "רזילי" (סניף קניון אביב).

 

 

עושר טקסטילי. PORTAY (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

עושר טקסטילי. PORTAY (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

 

מוכנה לחורף הישראלי. PORTAY של דני וינסטרה (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)

מוכנה לחורף הישראלי. PORTAY של דני וינסטרה (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה