27 במאי, 2010

דינו ודינה

קחו את ילדכם, קחו את הספר "סודות של פלסטלינה - דינוזאורים" ותעשו לכם שעת יצירה ממש ממש שמחה ומהנה

"אמא", שאל הילד יום אחד. "בתקופתכם היה טלפון סלולרי?". לכו ספרו לו שלא רק שלא היה לנו טלפון סללורי, גם על הטלפון של בזק היינו רבים עם האחים שלנו כל היום, ושהמוצר הנחשק ביותר בין החבר'ה היה אסימון לטלפון הציבורי (שהיה מושחל מיידית לשרוך האולסטאר שלנו). מבחינתם של זאטוטי הדור השלישי, הורים הם יצורים פרהיסטוריים – משהו שבין קוף לאדם קדמון מסדרת הטלוויזיה "היה היה", שגם היא כבר נחשבת לסוג של קאלט קדמוני.

כדי להציל את כבודנו האבוד, הנחנו לפניהם את ספרו המקסים של רוני אורן, אמן הפלסטלינה האחד והיחיד, שמלמד כיצד ליצור דינוזאורים בחומר הגמיש והצבעוני הכי עתיק שאנחנו מכירים. הספר "סודות של פלסטלינה 3 – דינוזאורים" יספק להורים קדמוניים ולילדיהם הספקניים שעת יצירה כיפית במיוחד, ויופי של עילה לשיחה על העולם שהיה כאן לפנינו. שיחות שמתחילות ב "את יודעת מתוקה שאמא היתה הולכת אחר הצהריים יחפה ברחוב ומשחקת על הכביש עמודו?" ונגמרות ב "בובי! איפה את?! בובי!!!".

את הדינוזאורים המוכנים מומלץ מאד להניח במקום בולט בסלון: בכל פעם שהילדים ישאלו אתכם משהו על "בתקופתכם" – הפנו אותם אל היצורים שנכחדו באמת, והגנו על כבודכם האבוד.  

"סודות של פלסטלינה 3 – דינוזאורים", מאת רוני אורן, בהוצאת דניאלה די-נור – 84 ₪  בכל חנויות הספרים. מיועד לילדים (ולמבוגרים) מגיל 6 ומעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה