08 בדצמבר, 2011

דוקטור, תציל אותי

חברת Help הופכת את מדף התרופות שלכם לדבר הכי מעוצב, אקולוגי ומשעשע בבית. מותג מקסים שיש הרבה מה ללמוד ממנו

בפעם האחרונה ששהינו במלון בחו"ל (אלוהים, מתי זה היה?), החלטנו כהרגלנו לחטט במיני-בר ולדמיין שיש לנו כסף לנשנש אמ-אנד-אמז, ב-50 דולר פר אמ. אולם לפתע, בין הפרינגלס למנטוס – גילינו ממתק חדש: תרופה נגד כאב ראש בקופסה הכי יפה, גאונית ומשעשעת שראינו מימינו.

חברת HELP שהוקמה ב-2008, החליטה לנקוט בגישה מרעננת ובמקום להציף את מדף התרופות האמריקאי בעוד קופסא אובר-צבעונית, עם שם מסובך שלא אומר כלום – עיצבה אריזות לבנות, נקיות ואקולוגיות שעליהן נרשם – שימו לב לטוויסט – דווקא הסימפטום. הכי מדבר אלינו (היפוכונדרים, שלום). בין שבעת המוצרים שהושקו בינתיים תמצאו למשל את "Help I can't sleep" (עם 16 כדורי שינה), "Help I've cut myself" (עם 16 פלסטרים יפהפיים), או "Help I have allergies" (עם 8 טבליות אנטי-הסטמיניות). האריזות הנעימות למגע נוצרות מעיסת נייר שמקורה 100% פסולת פוסט-תעשייתית, מוקפות פלסטיק מתכלה וזכו כבר לתשבוחות מהמגזינים הכי נחשבים (ניו יורק טיימס, Elle, Wallpaper וכו'). כחלק מגישת Take Less Drugs המקורית של החברה, כל תרופה מגיעה בכמות המספיקה לשבוע (זמן סביר לפתרון הבעיה), ללא תוספות צבע, שילוב בין מרכיבים פעילים ובלי מארזי ענק מיותרים. אבל זה עוד לא החלק הגאוני: באתר המותג, ומעבר לתרופות עצמן, תמצאו עוד עשרות מוצרי HELP לבעיות אקוטיות כמו "הצילו אני לא יכול ללעוס מסטיק", "הצילו אני לא יודע אם אני גיי", "אין לי מטרה בחיים", "שכחתי שם של מישהו", "אני לא יודע מה לעשות ביומולדת שלי", ואפילו תרופה איתה תוכלו להציל אחרים, עם בעיות הלפ אישיות.

לקחנו אחד "הצילו אני אנאלפבית" ושלושה "הצילו משעמם לי" ויצאנו מחוזקים בלי אף מרשם. עניין של טסטים אחרונים ומאשרים לנו לייצר את "הצילו אני מאוהב בסביח". לבריאות שיהיה!

מוצרי Help (תרופות ופלסטרים) – 4 דולר למארז (20 דולר ל-6 מארזים, 30 דולר לערכה מושלמת של כל המוצרים)
להשיג באתר Help® Remedies, וגם בבתי המרקחת בארה"ב וברשימת חנויות אונליין אחרות (כמו אמזון) המפורסמת באתר החברה בשמחה רבה

 

 

הצילו איזה אריזות יפות. המיתוג החדש של Help Remedies

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה