19 ביוני, 2012

דוקטור, נשקי אותי

מוצרי האיפור האורגניים של ד"ר האושקה נחתו לראשונה בישראל והביאו איתם משב רוח טבעי וריחני

עד היום חשבנו שהקריטריונים לרכישת מוצרי איפור שווים, הם שלושה בדיוק: עד כמה הם מחמיאים לנו, עד כמה הם עמידים, ועד כמה הם ידידותיים למשכורתנו הממוצעת. לא שלא רכשנו מדי פעם מסקרה שנמרחה, ליפסטיק בגוון ביג מיסטייק או צללית במחיר של קטנוע, אבל בגדול – השתדלנו להיצמד לשלושת העקרונות שגיבשנו.

ואז פגשנו את ד"ר האושקה שעמד בגבורה בכל הקטגוריות – מותג הטיפוח המוכר, שמשיק עכשיו בארץ גם את קו מוצרי האיפור האורגני והביו-דינמי שלו. תכשירי האיפור של ד"ר האושקה, שמבוססים כמובן על 100% רכיבים טבעיים, מדיפים ריח מהמם של שמנים משובחים (חמאת שיאה, שעוות וורדים וחוחובה) ומתהדרים ביכולת עמידות גבוהה.

רגע אחרי שמשחנו לראשונה את השפתון – התאהבנו בעצמנו וידענו שיש כאן הרבה יותר מסתם דייט עם ליפסטיק מזדמן. אפילו למסקרה היה ניחוח שהזכיר לנו את הטיפול הארומתרפי האחרון שקיבלנו. בקיצור, מדובר באווירת ספא לפנים.


מוצרי האיפור של ד"ר האושקה – שפתונים 109-125 ש"ח, ליפגלוס – 109 ש"ח, מייק אפ – 179 ש"ח, פודרה – 159 ש"ח, קונסילר – 115 ש"ח, ברונזרים וסמקים – 129-159 ש"ח, עפרונות שפתיים – 89 ש"ח, איילינר – 99-124 ש"ח, צלליות – 88 ש"ח, מסקרה – 124-139 ש"ח
להשיג ברשת "עדן טבע מרקט"; "הומגליל" (בן יהודה 80, ת"א); "שורשים" (בן יהודה 135, ת"א); "ב.ת צפון" (בן יהודה 200, ת"א); "חכמת האדמה" (המלך ג'ורג' 74, ת"א); "קסם הטבע" (כרמיאל), "הירוקה" (כרכור); "טבע שלנו" (אשקלון); מלון "מצפה הימים" (ראש פינה) ובקיבוץ הרדוף.

 

מי פתח קטורת? ליפסטיקים של ד"ר האושקה

 

 

 

מוכנה לקיץ. ד"ר האושקה

 

 

 

 

וולקאם. איפור ד"ר האושקה בישראל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה