09 בינואר, 2012

דונה אידאלה

רגע לפני שהיא סוגרת את הדלתות - שווה לחמוד פריטי וינטג' מחנות בגדי היד השנייה השווה "לה בוטיק אידאל"

קבלו אבחנה סוציולוגית דקה ומושחזת: ככל שאנחנו משתעבדים לעולמינו רווי הסמארטפונים והטאבלטים הדקיקים, וככל שאנחנו מלייקקים ומצייצים את עצמינו עד זוב מקש האנטר – אנחנו כנראה מתמגנטים יותר ויותר לעיצוב רטרו ולפריטי וינטג' באשר הם. כי במה נאחז – אם לא ברסיסי נוסטלגיה? נשמע כמו מבוא לקורס באנרופולוגיה שנה ב', תודו. כך או כך, גילינו שההיקסמות שלנו מפריטים המכריזים על עצמם "נולדתי לפניכם!" מגיעה לשיאים חדשים כשאנחנו עוברים ליד פריטי הלבוש שמייבאת סטפני גרומן, לחנות הפרטית שלה -"לה בוטיק אידאל".

גרומן מייבאת מפריז מזה כשנתיים קולקציות אורגינאליות – מילה וינטג'ית כשלעצמה – והקולבים שלה בוערים מיופיים של אוסף מלבושים משנות ה-60, ה-70 וה-80. גרומן מצטיינת בבחירת שמלות וחצאיות בגזרות מרהיבות ובהדפסים מחמיאים, שיגרמו לכל אחת להפיץ בנונשאלנטיות תערובת של נשיות וקוליות. מה עוד צריך לבקש? בין היתר תוכלו למצוא ברחבי החנות גם לא מעט נעליים פריזאיות שהורסות את הלב, חולצות וג'קטי עור משובחים. לצד כל אלו, יש גם מבחר קומבינזונים שעוזרים להכנס לרוח הזמן ומזכירים לכולם – שלפעמים מותר לעשות טיזינג סקסי עם איזו אימרת בד תחרה מבצבצת.

ולקינוח – גרומן מקפידה על תמחור אנושי, שנע בין 100 ל-200 ש"ח, כשפריטים ייחודיים מתומחרים בלא יותר מ-300 ש"ח. אבל כמו בכל דבר טוב, מזדנבת גם איזו נימה עגמומית עם הבשורה ששעריה של "לה בוטיק אידאל" עומדים להסגר בסוף ינואר. הדבר היחיד שנותר לעשות זה להסתער על המיטב שבחנות וליהנות מהנחות הפרידה, באנחה שלא היתה מביישת את סבתא שלנו, וינטג'ית אורגינל.

חנות יד שנייה "לה בוטיק אידאל" – תיסגר בסוף ינואר
דיזנגוף 320, תל אביב. שעות פתיחה (עד סוף ינואר בלבד): ראשון, רביעי, שישי – 10:00-16:00; שני, חמישי – 10:00-19:00; שלישי – סגור, ובשאר שעות היום – יש לתאם מראש בטל': 03-6042882 או 054-4678462


מעניין את הסבתא. בגדי וינטג' בחלון הראווה של "לה בוטיק אידאל"


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה