21 בנובמבר, 2010

דוהרים קדימה

אופניים ללא פדלים הפכו את הגרציה בת השנתיים וחצי שלנו - לחובבת ספורט אקסטרים (כמעט)

יש כמה שלבי התבגרות שזכורים לנו היטב: טקס האשכבה הרשמי למוצץ שלנו, הפעם הראשונה שהלכנו לישון אצל חבר (וגם חזרנו ממנו באמצע הלילה) והפעם ההיא שהתבקשנו במשחק אמת או חובה לגלות מי הילד עם הנעליים הכי יפות במסיבה (פאדיחות). אבל אולי המרגש מכולם עבורנו היה דווקא טקס הורדת גלגלי העזר מהאופניים. מה שהוביל כמובן לשן שבורה ראשונה, תפר ראשון במצח ושפשופי ברכיים כיד המלך.

הטרנד הגאוני הבא עוזר לוותר בכיף על טראומות גלגלי עזר, ועשוי להוציא אפילו מבטטת ה-VOD שאנחנו מגדלים – את הארמסטרונג הבא: הכירו בבקשה את YBIKE, אופני איזון ללא פדלים, שנועדו לפתח אצל הילדים שלכם שווי משקל באופן הכי טבעי שיש ולהעביר אותם בקלילות לאופניים של גדולים. כל מה שצריך זה להתיישב על הבימבה הצרה והבטיחותית הזו (תחת השגחה כמובן), לצעוד רכובים זמן מה, עד שתראו איך אינסטינקטיבית הרגליים הקטנות דוחפות את הקרקע, מתלבשות על האופניים והגאון שלכם רוכב באופן עצמוני. מאוזן, יציב, עם קואורדינציה נהדרת ושק של בטחון עצמי.

YBIKE התגלו כאופניים ידידותיים למשתמש הודות לרדיוס סיבוב גדול, גוף אופנים גבוה יחסית ובעיקר בזכות גלגל אחורי רחב – שמקל על ההסתגלות לרכיבה. אבל היתרון האהוב עלינו? הן עולות בערך כמו כרטיס לפסטיגל אחרי הנחה.

בקיצור, גם אם לא ילדתם סקייטר-בוי מקצועי, לא תאמינו כשתראו איך נסיך הספה שלכם מקיף פתאום את הגינה בשנייה וחצי, מבקש להירשם לבייבי-יוגה ומטיף לכם שלא חייבים לעלות במעלית של סבתא. אפשר ברגל.

YBIKE אופני איזון ללא פדלים – 229 ש"ח (מתאים מגיל שנתיים ועד 5. קיים בצבעי ירוק, כחול, ורוד או כתום. מאושר ע"י מכון התקנים הישראלי).
להשיג בבוטן, רח' העצמאות 40 (בנין טופ רסקו), יהוד, www.boten.co.il (משלוחים לכל הארץ), טל: 077-7019011; או ברשת "דיאדה".
שימו לב – ביום חמישי ושישי (25-26.11.10) תתקיים ב-"בוטן" מכירת חנוכה ויוענקו הנחות גם על אופני Y-BIKE.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה