31 באוגוסט, 2015

דג זהב

איך אנחנו שומרים על עצמנו כל כך יפה, אתם שואלים? הנה הסוד שלנו: מנת דג אחת שלא נגמר לנו ממנה. מתי, מתי כבר 12:00?

רבים שואלים אותנו: "מה הסוד שלכם? איך אתם נראים כל כך חיוניים, הדוקים ונוצצים? ובכן, התשובה מורכבת ממגוון גורמים, ואין לנו שום בעיה לשתף. נתחיל עם ארוחת הצהריים שלנו:
 
מנת הסלמון של הדוכן בשדרות בן גוריון פינת דיזנגוף בתל אביב.
 
רשמתם?
 
חברים, אנחנו לא יודעים על איזו מנה אתם התקבעתם בלאנץ' שלכם, אבל אנחנו מצאנו את האחת שלנו ואין לנו בעיה להזמין אותה (כמעט) כל יום. כל הקסם הזה יוצא ממטבח הדוכן האסתטי והסופר-אדיב הזה, עם ויטרינת סנדביצ'ים מגוונים, מאפים מעלפים ומנות בריאות, שנפתח לפני שנה וחצי לרווחת העוברים והיושבים בשדרות בן גוריון, והוא בעצם האח הקטן של "קפה הבימה" משדרות בן ציון. למרות הדימיון בקונספט ובסטייל, לכל אח – תפריט משלו. ובשביל כזאת מנת דג, שווה לנדוד עד לכאן.
 
מדובר בנתח של פילה סלמון צלוי ברוטב צ'ילי מתוק עם שומשום, בצל ירוק ופלח לימון, שכבר מגיע מוקף בדברים טובים וטריים, כמו אורז בסמטי לבן מבושל בחלב קוקוס, עם ג'ינג'ר, תבלינים, כרוב לבן, פטריות, מיקס עלים ירוקים ונבטים. סה טו. בצד תקבלו 3 רטבים לתיבול חופשי – נאם אסייתי, סויה וצ'ילי חריף, כדי שתוכלו לשדרג לעצמכם את הטעמים בכל פעם בנוסח קצת אחר. משהו בשילוב התבלינים העדינים והלא מכבידים, עם הידיעה שהכינו לנו את הכל כרגע טרי טרי עושה לנו טוב בבטן. עד הודעה חדשה – חפשו אותנו עומדים בתור, ואל תהססו לגשת. רוצים לזלול בכיף ומיד? שאלו אותנו כיצד.

מנת סלמון על אורז וירקות – 41 ש"ח (עם עוף – 37 ש"ח, טופו – 35 ש"ח)
מהדוכן בשדרות בן גוריון, פינת דיזנגוף 164, תל אביב. ראשון-חמישי 07:00-חצות, שישי 07:00-18:00, שבת 08:00-18:00

המקום שמאכיל אותנו. דוכן בן גוריון

המקום שמאכיל אותנו. דוכן בן גוריון

 

ויטרינת החלומות. הדוכן בבן גוריון

ויטרינת החלומות. הדוכן בבן גוריון

 

 

זה הסוד שלנו. גם בטייקאווי זה טעים מאוד מאוד

זה הסוד שלנו. גם בטייקאווי זה טעים מאוד מאוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה