30 בנובמבר, 2010

גרב של כוכבים

גרביים צבעוניים יפהפיים התגלו כפריט סתווי משמח

נכון, עדיין לא החלפנו את אייקון כוכב השלג בשַלָט של המזגן – לזה של השמש. ונכון, עדיין לא הפצצנו במשרד עם גולף הצמר שקיבלנו לראש השנה. אבל הופעת הבכורה שלנו עם מגפונים קטנים וחדשים – בהחלט עומדת לקרות בקרוב. שלוליות או לא. ואם מגפונים אז בטח שגם גרביים ואם כבר גרביים אז שימו לדבר לדבר השמח הבא.

"רופה" ("צורה" בסנסקריט) הוא מותג האקססוריז של רשת חנויות הנעליים "שופרא" ו-"בהונות", שהוקם על ידי קבוצת מעצבי הרשת עצמה, ומורכב מצוות של מעצבים גרפיים, מעצבי אופנה ומעצבים תעשייתיים, המשתפים פעולה עם אמני ציור ואיור חיצוניים שונים. מאז 2008 מציעים ב-RUPA קו תיקי עור יפים (המיוצרים בישראל אגב), לצד סדרות מדליקות ביותר של גרביים וגרביונים צבעוניים ומשמחים – שנמכרות בחנויות הרשת מחודש ספטמבר ועד אפריל בכל שנה.

לכבוד העונה הנוכחית עיצבו החברים המוכשרים שישה דגמים של גרביים באורכים שונים שהעיפו לנו את הבהונות ממבט ראשון, ועוררו בנו חשק עז להתחיל אוסף אקססוריז חדש. יש זוג משגע בצבע ורוד עם פסים שחורים שמגיע עד הברך, יש כאלו עם דוגמת "פאק-מן" או בבושקות חורפיות, ויש אחד מדהים עם שפנפנים בטורקיז (בתמונה) – מתנה נהדרת לזאת במשרד שתמיד קר לה. אנחנו תחבנו לנעלי "האוקספורד" שלנו זוג גרביים ארוכים באפור, עליו מתנוססת שורת ציפורים נודדות – והרגשנו סתוויים עד הזרת.

עד הערב, כבר פינינו לזוג מקום במגירת הגרביים הביתית, הכרנו להם זוג מחוספס שסיים צבא ולימדנו אותם להחזיק ידיים טוב טוב במכונת הכביסה.

גרביים צבעוניות – 25 ש"ח (עד הברך), 35 ש"ח (מעל הברך)
להשיג ברשת "שופרא/בהונות" ברחבי הארץ (תל אביב-יפו, הוד השרון, ביתן אהרון, חיפה, נצרת, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא, ירושלים, קריות, אילת)

[PSGallery=36haabm4yr]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה