21 בנובמבר, 2011

גרביים לא חסר

מעל המגפיים, נסתרות בנעלי סירה או סתם במקום נעלי בית: חמישה מותגים מוכיחים שגרביים הם הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם בחורף (זה ודוכני סופגניות)

לפני שבוע, הצטרפה סבתא של חברה שלנו לפייסבוק (צוקרברג, נא להגדיל מאגרים, עשרות תמונות של נינים עומדות להציף את הרשת). בתור צעד חברתי ראשון היא ביקשה מבנה להעלות אצלה תמונות של גרביים יפים יפים שהיא סרגה בעצמה. ישר עשינו לסבתי מינה לייק ויצאנו לחפש לעצמנו זוגות גרביים שווים שיצדיקו קיפול קטן במכנסיים. מצאנו חמישה לפחות: קבלו (בתמונה למעלה) את מותג Happy Socks בתור התחלה, ועוד ארבע הצעות שוות בהמשך לכל סוג נעליים שלא תזרקו עלינו (גרביים נסתרים של Tabio, גרבי קמפינג של O'hanlon Mills, או גרביונים אמנותיים של "זוהרה" ושל Hansel from Basel):

#1

אין מצב לחזור לגרביים אפורים. מתוך אתר Happy Socks

שם המותג – Happy Socks  (שבדיה)
למי מתאים – לכל מי שהיה באירופה והפנים שגרביים צבעוניים יכולים לשדרג כל הופעה מנומנמת
איפה להשיג – בחנויות קרוקס ברחבי הארץ, וגם באתר הבלתי נגמר של המותג
כמה זה עולה לנו – 3 זוגות רגילים ב- 40 ש"ח (2 זוגות עד הברך ב- 50 ש"ח, גרביונים חלקים -40 ש"ח, מקושקשים או מצמר – 50 ש"ח)
הערה כלשהיא – החברה השבדית הזו, שנולדה ב-2008 וכבר מיוצגת ב-35 מדינות, מריחה לנו כמו האיקאה של עולם הגרביים, מינוס ההרכבה העצמית. הווה אומר – הבא שנוסע לסטוקהולם – נא לקנות לנו סטוק הולם (בחבילות של 20).

 

#2

אחד מכל אחד, תודה. גרבי Tabio


שם המותג
– Tabio (יפן)
למי מתאים – לבעלות אובססיה לנעלי סירה באופן ספציפי, ולכל מי שאמור היה להיוולד ביפן באופן כללי.
איפה להשיג – באתר המותג – שהחל לעשות משלוחים וורלד-ווייד ממש לאחרונה (וגם בבוטיק רחלי בזכרון יעקב)
כמה זה עולה לנו – החל מ-5 פאונד
הערה כלשהיא – אנחנו, ששמנו עין כבר מזמן על המותג היפני המשובח הזה, רק חיכינו ליום שנוכל לשלוח לעצמנו כמויות ממנו בדואר – והנה היום הזה הגיע. גרביים מפוצלים, נסתרים בנעלי סירה, חותלות מצמר, שקופים ודקיקים, עם תחרה ומלמלה שמציצה, שנקשרים כמו בלרינה, שמגיעים ממש מתחת לברך או מעליה, גרביים לגברים, סתם לבית, לריצה, מה שתרצו. הבהונות שלכם יגידו תודה.

 

 

#3 / #4

כל הרגל מרוויחה. טייטס של "זוהרה" מימין (צילום: ג'ני בארסט) וגרביונים של Hansel from Basel משמאל

שם המותגים – Zohara (ישראל) / Hansel from Basel  (ארה"ב)
למי מתאים – לכל מי שלא מוותרת על שמלות, חצאיות (ומשיכת מבטים) גם בחורף
איפה להשיג – את "הנזל" באתר Belle & Sue / את "זוהרה" בחנות אונליין או בסטודיו – ידידיה פרנקל 23, תל אביב, טל': 03-5189302 ובחנויות אופנה נבחרות
כמה זה עולה לנו – החל מ-69 ש"ח (לגרביונים חלקים, זוהרה)/ החל מ-129 ש"ח (הנזל)
הערה כלשהיא – הטייצים הכהים והמאויירים מהמותג "זוהרה" של דנה רפפורט, המשלב עבודות של 12 אמנים (ונמכר באירופה, יפן ואינדונזיה), וגם הגרביונים ההורסים של המותג הקליפורני "הנזל פרום באזל" – מצליחים לעשות לנו ב-120 דניר, מה שדיאטה ב-120 קלוריות לא עושה. היזהרו מרכבות.

 

#5

צאו לדרך. גרבי הקמפינג שלנו מהמותג O'hanlon Mills (מתוך הפליקר של Tuckedllc)


שם המותג
– O'hanlon Mills
למי מתאים – לאנשי קמפינג (גם אם האוהל נשאר מקופל בבוידעם מאז המחאה החברתית)
איפה להשיג – את שלנו קנינו באורבן אאוטפיטרס (נשארו זוגות אחרונים). מי שמוצא בעוד מקומות – מעדכן למטה.
כמה זה עולה לנו – 12 דולר (או 2 זוגות ב-20 דולר).
הערה כלשהיא – כל מי שמסרב ללבוש נעלי בית, יישמח לצאת לצעידה בגרבי הקמפינג העבים והמפנקים האלה, שיהפכו בשנייה את הסלון לאוהל המרכזי שלכם ואת החדרים -לשקי שינה. אם לא תשימו יד על אלה של או'הנלון מילס – נסו לחפש בגוגל camp socks וצאו למחוזות נפלאים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה