05 ביולי, 2018

גננית צמרת

אחרי שנים בעולם הקולינריה העילית, שפית האלפיון אורית פרי תולה סינר, עוברת לענף הענפים ומתחברת למקום הכי טבעי לה: הגינה שלכם. מתכון לערוגת גורמה

תגידו, איפה נחלת העדן הקטנה שלכם בבית? האם המיטה היא קודש הקודשים? אולי דווקא חדר האמבטיה? רגע, אל תגידו לנו – המטבח הוא הלב של הבית, ברור. ובכן, כל מי שענה אחת מהאפשרויות הנ"ל – במקום להקיף בעיגול את הגינה / המרפסת / הגג – לא יודע מה הוא מפספס. כי אין לכם איזה מטפס לבהות בו בלילות הקיץ הרותחים, עציץ שאפשר לעשות לו פוני או טרריום סוקולנטים לריפוי בעיסוק – נשמע שאתם חייבים את אורית פרי, הגננית שתעשה פוטוסינתזה לחיים שלכם ותהפוך כל נישה פנויה – לריאה ירוקה.

את אורית אנחנו מכירים עוד מגלגוליה הקודמים כשפית במטבחי יוקרה, בעלת מסעדת "מועדון אלון" ומנהלת קייטרינג בוטיק ושירותי שף פרטיים. אבל בין הסרוויסים, לא משנה היכן גרה ובישלה (מגבעת עדה ועד עג'מי), אורית מספרת כי תמיד אהבה לעבוד בחוץ ולטפח את גינת ביתה המרהיבה, שהוכיחה אצל מי הדשא ירוק יותר. כך, לאחר 15 שנות יצירה קולינרית, פנייה של לקוח-חבר ("אורית, תאפי לי ערוגה!"), פלוס תחושת מיצוי מהסירים – גרמו לה להחליף את כפפות התנור בכפפות גינה, להתחבר למקום הכי טבעי ולהתמחות בענף חדש (תרתי משמע).

אחרי שהתלמדה, חקרה את התחום מהשורש (ועד הצמרות) ויצרה קשרים עם משתלות מיוחדות, החלה להקים ב-7 השנים האחרונות גינות ופינות ירק מגוונות, יפהפיות וצבעוניות, שמוכיחות כי היצירתיות, ההשראה מהטבע והמשיכה לאמנות, נמצאים אצלה בכל פרויקט (לא משנה אם הוא מוגש בצלחת או באדנית) – עד כדי יצירת תמונת נוף, או ציור טבע חי ונושם.

לאחר שיחת היכרות, אורית תגיע לבחון ולתכנן איך להפוך כל חצר שדהתה, גג לא מנוצל, מרפסת זנוחה או קיר פנוי – לפיסת ג'ונגל אורבני מסעיר (ואם זה לא תמ"א לבניין – אנחנו עציץ). זה יכול להיות חדר שירות מואר, ספסל נטוש מחוץ לחנות או חצי דונם פרוע שירשתם – מבחינתה כל פינה היא פוטנציאל לגינה, ובכל סגנון שתרצו: אלגנטי ומסודר או דווקא פראי וסבוך; קלאסי ועל זמני או עונתי ואופנתי. ותמיד עם טאץ' אישי של אורית ורעיונות שיפילו את גמד הגינה.

אפשר להזמין אותה ואת צוות ההקמה לעדור, לשתול ולהחיות קרקע מאפס; אפשר רק לעדכן ולשדרג צמחייה קבועה שהתעייפה; להפריח גומחה מפתיעה; או ליהנות מליווי שוטף של אורית וטיפים לתיחזוק אגדת הדשא שקיבלתם. רק תתנו לה אור ירוק – ויש לכם מסיבת גן.

אורית פרי – עיצוב גנים ונוף – המחיר תלוי בהיקף העבודה והחומרים
לפגישת היכרות ללא תשלום – טל': 054.4475557

 

מי הזיז את הגינה שלי? אורית פרי, גננית פרטית (צילומים: יונתן פרי)

מי הזיז את הגינה שלי? אורית פרי, גננית פרטית (צילומים: יונתן פרי)

 

גינה בכל פינה. מחלקת גנים ונוף של אורית פרי (צילומים: יונתן פרי)

גינה בכל פינה. מחלקת גנים ונוף של אורית פרי (צילומים: יונתן פרי)

 

גן עדן על הגג. קיץ מושלם בחסות אורית פרי (צילומים: יונתן פרי)

גן עדן על הגג. קיץ מושלם בחסות אורית פרי (צילומים: יונתן פרי)

 

יש לך אור ירוק. קיר פורח בכניסה לחנות; גינת פרא פרטית (צילומים: יונתן פרי)

ליידי, יש לך אור ירוק. קיר פורח בכניסה לחנות; גינת פרא פרטית (צילומים: יונתן פרי)

 

גננית גדולה גידלה ת'גן. אורית פרי בפעולה (צילומים: יונתן פרי)

גננית גדולה גידלה ת'גן. אורית פרי בפעולה (צילומים: יונתן פרי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה