02 בספטמבר, 2014

גנן גידל סורבה בגן

מה קורה כשגלידריה חוברת לתוצרת חקלאית ולפירות הכי מיוחדים בעונה? אנחנו מקדימים אתכם בתור ומבקשים טעימה מכל באקט. זה מה שקורה

יש מדינות שהפסקת פייב-או'קולוק שלהם נסובה סביב תה. יש תרבויות שבהן כל שעה היא שעה טובה לוויסקי. ויש אותנו, שמכורים לגלידות ומתנחמים בעובדה שבאקלים המדברי שלנו אפשר למצוא ארטיק מטרה בכל פינת רחוב.

ובחודש האחרון הגיעה לאוזננו בשורה שלא השאירה אותנו אדישים: מתברר שמישהו חכם במיוחד החליט להפגיש בין חקלאי שוק האיכרים בנמל תל אביב ובין רשת "וניליה" ויצר סדרת טעמים המתבססת על תוצרת מקומית של פירות קיץ מזנים מיוחדים שיש רק כרגע. כלומר, שיתוף פעולה נושא פרי (כולם הבינו את הדאבל?). זה אומר, שאם תמהרו תוכלו ללקק החודש כדור אבטיח צהוב (!) ומתוק יותר מאחיו האדומים, או כדור נקטרינה מזן רויטל העסיסי, שזיף פלאם גרנט חמצמץ ועוד מיני טעמים משונים שאין סיכוי לפגוש בדרך כלל באמבטיית הגלידות. אז הנה אמא, תראי אנחנו כן אוכלים פירות: תוך שלושה ליקוקים חיסלנו כדור של יוגורט למון גראס (לא, אתם לא מבינים כמה טעים) על כדור פטל אדום אורגני ורוזמרין, שהשתלבו כל כך טוב על הלשון שכמעט שכחנו להציע לק מתוך נימוס לילדון שבא איתנו (סליחה עידודו, אבא מיישר שלא יטפטף לך). את התודה על היוזמה המרעננת הזו, תוכלו להפנות לשיר הלפרן משוק הנמל ולשף איתי רוגוזינסקי, הבעלים של "וניליה", שזיהו את הפוטנציאל, ערכו מבחני טעימות נרחבים (איך מתארגנים על הג'וב שלכם?) והתגבשו לבסוף על שישה טעמים באמת טעימים, שמתאימים לחגיגות סיום ימי הסחל'ה של סוף הקיץ. רק רגע שוקו-טריפל-עוגיות, כבר חוזרים אליך.

לפני שכל הטוב הזה ייגמר – קחו את הילד המועדף עליכם כתירוץ, או תכננו לתפריט החג הקרב קינוח מרענן יותר מרולדת דובשניות. בכל מקרה, סביר להניח שתפגשו אותנו בתור לפניכם, מבקשים טעימה מכל באקט.

קולקציית החקלאים ב"וניליה" – להשיג בכל סניפי הרשת במהלך חודש ספטמבר. www.vaniglia.co.il, טל' רשתי: 072.2704444; ראשון-שבת, החל מהשעה 11:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה