07 באפריל, 2010

גם גברים אוהבים כותנה אורגנית

מותג בגדי היוגה "אנג'לי" משיק מיני קולקציה לגברים שאוהבים לשבת בלוטוס

נראה כאילו כל רגע נתון, הוא רגע מצוין להתלונן בו על חוסר ההיצע האופנתי איתו נאלץ להתמודד הגבר הישראלי. אבל האמת ששיטוט קצר בעיר מוכיח כי אפשר כבר ממזמן להפסיק עם הקיטורים. שורה ארוכה של מעצבים ישראלים מיישרים בשנים האחרונות קו עם המגזר הנשי המחוזר, ומקפידים להעמיד אפשרויות לא רעות בכלל – גם למין היפה פחות. כך שמי שרוצֶה באמת, יכול לצאת בכל רגע למסע קניות כזה שבסופו – לא רק שיקבל כומתה, אלא גם יוכל לבחור את הגימור שלה.

 

קחו לדוגמא את גילי רביד, מעצבת ובעלת מותג "אנג'לי" לבגדי יוגה מוקפדים ויפהפיים, שהתארחה כאן בעבר והשיקה לאחרונה מיני קולקציה ראשונה לגברים, לאחר שהבינה כי גם הבנים מעוניינים לשפָגֶט בסטייל. אז כדי לא להשאיר אתכם מתוחים (או שכן? איך זה הולך?) נגלה מיד כי הקולקציה כוללת בינתיים שלושה פריטי פיילוט נעימים במיוחד, עשויים 100% כותנה אורגנית: טי שירט, מכנסיים ארוכים שנוצרו בהשראת מכנסי קרטה ומכנסי ברמודה קצרים וקלילים.

אז בפעם הבאה שמישהו מתחיל לנג'ס לכם "אין בכלל מבחר לגברים בעיר הזאת", נא להפנות את תשומת ליבו ראשית לאפליה המתקנת ושנית לכך שעד היום גם לא דאגו לנעלי פקקים במידות קטנות. פיטים?

 

מיני קולקציית בגדי יוגה לגברים: טי שירט – 145 ש"ח, ברמודה – 175 ש"ח, מכנסיים – 225 ש"ח.
להשיג בחנות המעצבת "אנג'לי" (מקווה ישראל 10, מתחם גן החשמל, תל אביב, טל': 03-6868733), וגם ב-"אלהיוגה" (נמל תל אביב), תמה (מתחם קריית שאול, תל אביב), ביערות הכרמל ובמצפה הימים.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה