03 באפריל, 2012

גלזורה לפריזורה

כלי הקרמיקה הצבעונים מבפנים ולבנים מבחוץ של Piripiri הם בדיוק מה שאיחלנו לעצמנו לקבל בחג (פסח, שבועות, ראש השנה, לא חסר לכם מתי)

פעם, אנחנו מבטיחים, נוציא לאור ספר עב כרס שיפרט את ההסדרים המשפחתיים בנוגע למתנות חג. עד אז, אנחנו צוברים בשקט (מעדויות של חברים שמסכימים לשתף) אוסף מדהים למדי של פתרונות יצירתיים: יש משפחות שפתרו את כאב הראש בעיקרון המחייב "מתנה מביאים רק למארחים", אצל אחרים נהוג לצ'פר רק את הילדים, ויש משפחות שבמקום להרעיף צלופנים ופוטפורי על כל הקרובים, תורמות ביחד סכום משותף למטרה טובה. רק אנחנו, כנראה, עדיין מתזזים בערב החג, נוטפי זיעה (שלא לדבר על דבר, שחין ומכת פקקים) ומחפשים משהו שישמח את דודתנו גבוהת הפריזורה. השנה מסתמנת הקלה בעול, כיוון שאיתרנו מבעוד מועד כד מקסים ומבריק ששבה את לבנו, מלווה בשתי כוסות תואמות, משמחות עין ולב.

מדובר בכלים מסדרת "חצי חצי" של Piripiri (זן של פלפל חריף, אם תהיתם)- מותג חדש של כלי קרמיקה צבעוניים שיוצרת נגה עילם, מעצבת רב תחומית המשלבת עיצוב מוצר וגרפיקה: היא יוצקת את הכלים ידנית, מקרמיקת סטונוור עמידה, ומעטרת אותם בגלזורה או בטכניקת 'דקאל'. כלים אחרים היא מוצאת בשווקי פשפשים ומחדשת, והכל אצלה מגיע בסדרות קטנות מאד או אפילו one of a kind, מה שמזמין ביטוי אישי של מיקס & מאצ', לטעמכם. בנוסף, מצאנו ב"פיריפירי" מוצרי סחר הוגן: קערות צבעוניות שיוצרים בני שבט הזולו בדרום אפריקה מחוטי טלפון(!) וגם סלי אחסון קלועים במגוון גדלים ואהילים, שיוצרות נשים מכפר מנדא בגליל. למוצרים הקלועים מוסיפה עילם רצועות עור מעוטרות.   

את הכד הלבן בעל הגלזורה הכובשת והסיומת האלכסונית האלגנטית אנחנו מתכוונים לעטוף היטב בפצפצים, וכך גם את צמד הכוסות. אחר כך, נעשה הכל כדי לשכוח את המתנה בבית ("היינו בלחץ, לא יודעים איך זה קרה") ולהשאיר אותה לנצח אצלנו. דודתנו מוקפדת התסרוקת ודאי תחמיץ לעומתנו פנים ותפטיר כדרכה "נו, העיקר הכוונה". ועל זה, יסלח לנו האל, נותר רק לשאול מה נשתנה.

כלי בית מסדרת "חצי חצי" – מחירים לדוגמא: כד – 216 ש"ח, כוס תואמת – 40 ש"ח, סלים – 250-500 ש"ח, אהילים – 200-250 ש"ח, קערות מחוטי טלפון – 400 ש"ח.
להשיג בחנות "פיריפירי". חפשו גם Piripiri בפייסבוק.


בשבילי חצי חלב, חצי נס. עוד כלים מסדרת "חצי-חצי" בעיצוב נגה עילם


 

[PSGallery=b7occ6pgoo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה