26 במאי, 2009

ג'ימלאיה ג'ים ג'ים ג'ים

ג'ימבוקס הוא אביזר גאוני וחיוני שיאפשר לכם לפתוח קייטנה שכונתית אצלכם בבית, מבלי לעזוב את המזגן. לזה אנחנו קוראים חופש גדול

ממרחקים נישא אלינו השבוע ניחוח מוכר של שוקו ולחמניה, וכשנדמה היה לנו ששמענו את צלילי השיר "אל המעיין, בא גדי, בא גדי קטן" הבנו שהקיץ כבר כאן באופן רשמי, ושתיכף ומיד יציפו את העיר זאטוטים בטי שירט של "קייטנת הנופש והחופש מוטי ובניו". יסלח לנו אלוהי הנוסטלגיה, אבל כמה תיעבנו את קונספט הקייטנה! כמה חיכינו שייגמר לו עוד יום של חוסר מעש, דשא מגרד, זבובים וזיעת ילדים הלומי שמש, הנתונים תחת סככת יוטה ירקרקה (רק כדי לגלות שהוריהם העמלים רשמו אותם למחזור נוסף).

נשבענו שלנו זה לא יקרה, והבטחנו לעצמנו שאת ילדינו נחנך, בבוא העת, בבית: אם לא במהלך שנת הלימודים (שהרי עם כל הכבוד לחתרנות, יש לנו מן צורך אגואיסטי כזה, להתפרנס) – אז לפחות במהלך החופש הגדול. והנה צץ לו אביזר גאוני וחיוני לקייטנה הביתית: את הג'ימבוקס פיתחה גילי ליטמן-גולן, מהנדסת במקצועה, שיצרה מרכז ג'ימבורי שלם המתקפל לקובייה ומיועד לשימוש ביתי. הג'ימבוקס, שנמצא בהליכי רישום פטנט, מעוצב כקוביה מודולרית (בשני גדלים אפשריים) הנפרשת לשש פאות וכוללת מזרן ספורט, בריכת כדורים, גלילים בגדלים שונים, נדנדות, מדרגות, מדרון לטיפוס וגלישה, מנהרת זחילה ומשטח לשיווי משקל. כל החלקים מהודקים בסקוצ'ים למארז, כך שקל לשלוף אותם ולשחק באינסוף קומבינציות. באתר האינטרנט של הג'ימבוקס יש תכנית הדרכה והצעות לפעילויות עם פעוטות, שיסייעו להם לממש את מלוא הפוטנציאל המוטורי שלהם (ואת מלוא הפוטנציאל של המוצר, שבהחלט אינו זול). ההורים מוזמנים לקבל ייעוץ התפתחותי גם לאחר הרכישה, במייל או בטלפון. אין ספק: הפיתוי להישאר כל הקיץ בבית, ולהזמין את כל ילדי השכונה לג'ימבורי, מעולם לא היה צבעוני כל כך. העיקר שלא נצטרך לקרוע את עצמנו מהמזגן. 

ג'ימבורי ביתי – 2,400-3,600 ש"ח
לפרטים נוספים – 050-2624169, www.GYMBOX.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה