20 ביולי, 2016

ג'ולייט של הרוחות

Julliett, המותג של גילי אזולאי, לא מפסיק להרטיט את ליבנו וארוננו כבר שנים. ועכשיו, כשעונת הקיץ שלה מתכתבת עם עולם המצנחים - מדובר במשב הרוח המרענן שחיכיתם לו. ויפה אוברול משי אחד קודם

תראו, אתם מכירים אותנו לא מהיום (חוץ מחניתה שהצטרפה אתמול, וולקאם!) ואולי נדמה לכם שכבר אין לנו סודות ואנחנו כספר אונליין פתוח. אבל, תתפלאו לשמוע, שעוד נשארו לנו כמה ארנבים בשרוול ששמרנו ליום גשום. אבל עד שהיום הזה יגיע (אם בכלל), החלטנו הבוקר לא לשמור יותר בבטן ולהתחיל מפרט טריוויה אחד, שעוד לא גילינו לכם: אנחנו חולים ברמות מבהילות על הבגדים היפים והאאוטפיטים המרפרפים על הגוף שמעצבת גילי אזולאי למותג שלה Julliett. זהו. תקראו לנו מעכשיו רומיאו.

כי כבר כמעט עשור שאנחנו עוקבים (שלא לומר רוכשים באובססיביות) אחר עבודת החייטות הגבוהה שלה, החיבורים המעניינים בין בדים העדינים, הצבעים הנכונים (ממנטה ועד ורוד מתכתי), משחקי הקפלים, השקיפויות והמחשופים שגילי מוסיפה לכל פריט בעיצובה. המותג שידע עוד מתחילת דרכו להציע שיק נקי ומרענן בנוף המקומי, מקפיד עד היום על כתב יד מובחן ואינטילגנטי, כזה ששומר על אופי נשי ואלגנטי מאוד, אבל גם על נינוחות שמאפשרת לנוע בבגדים מהיום ועד הלילה, בלי לעבור שוב בבית. בכל עונה מצאנו אצלה שמלות, מכנסיים מחוייטים, חולצות מכופתרות או אוברולים מגניבים ומקוריים, שעשויים מבדי משי מיוחדים, שיפון או כותנה, ותמיד עם תוספות שתופסות – כמו סרטי בד, קרסים, סיכות מוזהבות, כפתורי צדף נסתרים ועוד דיטיילים קטנים שעושים את ההבדל.

גילי, שנולדה בעצם כג'ולייט (ע"ש דודתה, שהיתה אף היא מעצבת אופנה), למדה בכלל קולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר, ועברה לתחום האופנה לאחר שסיימה קורס עיצוב ותדמיתנות של משרד התמ"ת (אחת ההחלטות!). ההשראה לקולקציית הקיץ הנוכחית והיפה, נלקחה הפעם מעולם המצנחים, באסתטיקה שמזכירה את ראשית ימי התעופה הרומנטיים. עניין שבא לידי ביטוי בגזרות רחוקות מהגוף, אך קלילות, מדויקות ומחמיאות. כמו באוברול דנים רחב עם כתפיות דקות; שמלת אוברסייז גדולה וכיפית מכותנה; שמלת מידי עם מפתח משולש בגב שזכתה לשם Air Balloon; או שמלות מעטפת וערב ארוכות, שבטוח נלבש להמראה הראשונה שלנו בצפלין. תפסו כל פריט מרים שלה והרגישו רוח חדשה מתחת לכנפיים. בינגו לעונה.

 

קולקציית אביב-קיץ 2016 של ג'ולייט – 450-1,400 ש"ח (לפני 20% הנחה, עכשיו בחנות)
להשיג בסטודיו Julliett, סגולה 8, מתחם נגה, יפו. פריטים נבחרים באתר WIGIG

 

 

להתאוורר באמת. אוברולים מיוחדים של Julliett לקיץ 2016

להתאוורר באמת. אוברולים מיוחדים של Julliett לקיץ 2016

 

 

מוכנה להמראה. Julliett SS 16

מוכנה להמראה. Julliett SS 16

 

 

נוח, נשי, מחמיא. Julliett

נוח, נשי, מחמיא. Julliett

 

 

התוספות שתופסות. שמלת Air Balloon

התוספת שתופסת. שמלת Air Balloon

 

 

החטיבה המוצנחת והמוצלחת. Julliett קיץ 2016

החטיבה המוצנחת והמוצלחת. Julliett קיץ 2016

 

 

מי שמביט בי מאחור - הרוויח. Julliett (צילומים: גיא נחום לוי)

מי שמביט בי מאחור – הרוויח. Julliett (צילומים: גיא נחום לוי)

 

 

משחקי קפלים, מחשופים ושקיפויות. גילי אזולאי ל-Julliett

משחקי קפלים, מחשופים ושקיפויות. גילי אזולאי ל-Julliett

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה