03 במרץ, 2009

גולד גירלס

הקולקציה המתוקה של אופנת גולד, מחזירה את התמימוּת לבגדי הילדים ומשאירה את הקטנות שלנו אופטימיות ומלאות שמחת חיים (עדיף בהרבה על מנומרות ומלאות פייטים מנצנצים)

יש אמהות שנגנבות מלהלביש את בתן בת הארבע בבגדי נשים מיניאטוריים. לא פעם, באירוע חברתי כזה או אחר, אנחנו נתקלים בפעוטות בלבוש מינימליסטי המשדר מיניות ופתיינות, ותוהים איפה פה המבוגר האחראי. התשובה המצערת היא, בדרך כלל, ליד הקופה: מגהץ את הוויזה על עוד זוג מכנסוני עור לילדה.

וזה מטריף את דעתנו, אם להיות עדינים. כי תרשו לנו רגע לאחוז באג'נדה: מדובר בגזל. ומכיוון שאנחנו תמיד תומכים בהשבת כל אבידה לבעליה, ובפרט כשהאבידה היא חדוות הילדוּת התמימה, התלהבנו עד מאד מהקולקציה החדשה של בגדי הילדות והנערות שרקחה אורית פוקס (לא ההיא. אחרת, עם אותו שם). פוקס, ארטדיירקטורית בעברה, פצחה בקריירה של מעצבת אופנה שפויה ואחראית לבנות שרוצות להישאר ילדות עד כמה שאפשר, ועדיין להתלבש אופנתי ומקסים, בבדים נעימים, צבעוניים, רכים ונוחים.

מבט אחד בקטלוג הקולקציה החדשה של המותג גולד (שאגב, מיוצר במידות עד פטיט – כלומר, עשוי להתאים גם לנשים קטנות) הזכירה לנו ימי תום רחוקים עם שמחת חיים, נמשים וצחקוקים סודיים. והמסקנה המתבקשת הייתה, שאורית פוקס היא הגרסה המודרנית של בת הטוחן: תנו לה אריג, היא כבר תהפוך אותו לזהב.

בגדי ילדות – 79-299 ש"ח
להשיג בגולד סטודיו, הגנים 7 (מתחם קריית שאול), תל אביב, טל': 03-6490199, www.gold-designs.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה