09 ביולי, 2013

גולדה סופר סטאר

דמויות שולחן מלאות חן בעיצוב אסף הררי הן התחלה של אוסף רציני על המדף

רגע של כנות. זה כל מה שהיה צריך כדי שהדודה מאמריקה תיקח אותנו לשיחה צפופה בבייסמנט של ביתה המרווח בניו ג'רזי, ותלחש בקול רועם שאם נביא לה עוד חמסה אחת במתנה ("ולא חשוב באיזה גודל, נשמה, או באיזה צבע!"), היא תתכחש לעובדה שהיא אחותה של אמא שלנו. ושבעצם קוראים לה נורית ולא ננסי.

צודקת, הדודה. בכל פעם שאנחנו באים להתארח אנחנו שוברים את הראש מחדש על מתנה שתהיה ישראלית וחביבה, צבעונית ומגניבה, ובסוף מוצאים את עצמנו סוחבים במזוודה עוד מזוזה סלש פמוטים סלש חנוכייה. פשוט נגמרו לנו הרעיונות, ומצד שני – באמת שאין לנו מקום אחר לישון בו באזור ניו ג'רזי.

כך גילינו את אסף הררי, שהוא לא רק מעצב אוטודידקט מוכשר אלא גם גאון קונספטואלי, שהחליט לרענן במו ידיו את מדף הסובנירים הישראלי ויצר את דמויות השולחן (Action Figures, יו נואו) הקטנות והנהדרות של גולדה ובן גוריון. הן מדויקות, הן מצחיקות והן עשו לנו את זה מהרגע הראשון. גולדה ודב"ג הצטרפו לבובת הרצל, הניצב מהורהר על המרפסת המפורסמת, ושלוש הדמויות הן הראשונות בסדרה שיוצר אסף, שקרא לסטודיו שלו "פיסת היסטוריה". בקרוב, כך הוא חושף, יצטרפו לסדרה מנחם בגין ומשה דיין, ואם אין לכם רטייה מדמויות חזקות (מי הבין? שיצביע!) – אנחנו היינו שמים יד על שניהם ללא היסוס. איך אומרת דודה ננסי/נורית? "ציונות היא אמנות". יס!

דמויות גולדה ובן גוריון של "פיסת היסטוריה", בעיצוב אסף הררי – 65-69 ש"ח. הרצל על המרפסת – 80 ש"ח.
להשיג
ב-Made in TLV (מבנה 5, מתחם התחנה, ת"א), חנות מוזיאון א"י (חיים לבנון 2, רמת אביב), במרכז הבאוהאוס (דיזנגוף 99, ת"א), ובחנות בית התפוצות (קמפוס אוניברסיטת ת"א). לפרטים – סטודיו פיסת היסטוריה, טל': 054-4240581 (אסף)

 

אם תרצו. הרצל משקיף של אסף הררי (צילומים: אלעד שני)



משחקים עם ציונות. הבובות של אסף הררי





סוביניר מהשדרה. מוצרי נייר להרכבה של אסף הררי


 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה