22 ביולי, 2010

גברת קיטש

אם היה לנו בלוג (או תמצית כשרון בגזירה ותפירה) היינו רוצים שהוא ייראה בדיוק כמו זה של דניאל ת'מפסון - "Thompson Family Life". כנסו כנסו ותגלו שהחיים יפים ומתוקים כמו אטב כביסה ורוד

איזה כיף לחיות בעידן שבו "יועצת ליוזרים ברשתות חברתיות" ו-"טוקבקיסט מקצועי" הם עיסוקים לגיטימיים. ואם יש מקום אחד שבא לנו נורא לשלוח לו קורות חיים – הרי שזה ללא ספק מחלקת כוח אדם בבלוגספירה העולמית. מה יש? גם לנו מתחשק להצטלם שמונה פעמים עם אותו אאוטפיט, פעם ליד עץ, פעם ליד מיטה, פעם ליד עט, פעם ליד קופסת קוטג' (וכן הלאה), ולצרף את המילים "יום שבת קסום אצל דודה אהובה".

ואם כבר לעבוד בבלוגספירה (אגב, כמה משלמים?) אז נשמח להתקבל אצל  דניאל ת'ומפסון שהקדישה את הבלוג המקסים שלה לקיטש ויצירה. עולמה של דניאל מורכב מיצירה ידנית רב תחומית (סריגה, רקמה, תפירה), טעם אסתטי מתוק, כשרון רב לצילום, עיצוב גרפי ובעיקר חיבה עזה למשפחה שלה. הבלוג שהיא מטפחת נקרא "Thompson Family Life" ואפשר למצוא בו מוצרים שדניאל מוצאת ומצלמת במומחיות רבה, ועיצובים יפים שהיא יוצרת ומוכרת כמו טפטים ומדבקות ויניל, שרשראות רקומות או אקססוריז לבובות.

את האביזרים הקטנים שדניאל מכינה – היא גם נוהגת לצלם בתקריב ולהכין מהם ערכות דיגטליות לפי נושאים שונים – פרחים סרוגים, כפתורי פלסטיק, מסגרות וינטג' (בתמונה), אותן ניתן להוריד (תמורת דולרים בודדים) ולשלבם בעיצובים גרפיים ממוחשבים, או להדפיס, לגזור ולהדביק כרצונכם.

עד שנתארגן על בלוג שעוסק באטבי כביסה מהפנטים, חדי קרן בראש טוב ומשפחה מתוקתקת משלנו, החלטנו לצלול בינתיים ליומן הצבעוני של דניאל, לעשרות עמודי הפליקר שלה (שקשה להתנתק מהם) ולפתוח את סוף השבוע באווירה אופטימית. קחו כוס מים, זה מאד מתוק.

הבלוג של דניאל ת'ומפסון – "Thompson Family Life"
מוצרים בעיצובה ניתן להשיג בחנות המקוונת שלה (ערכות דיגיטליות ניתן להשיג דרך הבלוג הנוסף שלה "Kitschy Digitals" או לקנות באתר Two Peans In a Bucket

 

[PSGallery=11gtj7abkm]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה