10 באוקטובר, 2012

עכשיו רק הגברים

בגלריית האופנה Not For Sale תמצאו מעוז חדש לבגדים, ג'ינסים ונעלי גברים מאירופה. מתנות לבויפרנד? סגרנו עד 2020

לא משנה אם הרגע הכנסתם לחבר'ה בחור חדש, או אם אתם נשואים לאותו אחד כבר 40 שנה. העובדה שאין מה לקנות לגברים ליומולדת, לחג או כל יום חולין – מאמללת אותנו כבר המון שנים. אם לשפוט לפי היצע החנויות בקניון, נראה שחוץ מחולצה חסרת מעוף או עכבר בצורת ציצים אין יותר מידי מה למצוא. ומכיוון שנפלנו על בחור שכבר מלאו לו 14 (פעמיים-שלוש לפחות) פנינו ל-Not For Sale, גלריית אופנה חדשה שמוקדשת לארון הבגדים הגברי.

בבוטיק היפה שנפתח ביולי האחרון במרכז תל אביב, מציע נדב חרוסט – אופנאי מושבע מגיל צעיר, שעבד שנים בחברת אדידס – אוסף פריטי סאמפל עצום במהדורות מוגבלות, ממקבץ מותגים מחו"ל שבחר בפינצטה ועימם יצר קשר אישי. יחד הם נותנים מענה מושלם לאאוטפיטים יומיומיים, מעודכנים וקז'ואלים, בניחוח "הרגע חזרתי מקופנהאגן". כך למשל יש ייצוג נרחב ללייבל הסקנדינבי-יפני WoodWood המעצב טי שירטים, ג'ינסים, נעליים, חולצות מכופתרות יפהפיות, סריגים מושקעים, ג'קטים קוליים ועוד, כולם בסגנון Fashion Street (אופנה שצמחה מהרחוב, אבל שאינה שמורה רק לסקייטרים וטינאייג'רז מתלהבים). יש מגוון עצום של ג'ינסים קשיחים מבדי דנים יפניים כהים, שלא תצטרכו לכבס לפחות חצי שנה (הכי בינגו). יש חולצות ממותג צרפתי שווה בהדפסים של אייקוני אופנה כמו קנייה ווסט, קלינט איסטווד או אובמה – שעברו טוויסט קטן ומדליק; יש תיקים לסופשבוע או תיקי צד לעבודה, אקססוריז משלימים והכי תענוג – שתי קומות מלאות בנעליים צבעוניות ומגרות, מכל סגנון ואמירה אפשרית: החל מ-"יש לי חתונה הערב" ועד "הכריחו אותי לזרוק את הקרוקס". אם תחפשו טוב, תמצאו גם סטנד צנוע לנשים (הכי אפליה מתקנת), ובקומה למעלה – תערוכות אמנות מתחלפות ומגזיני אופנה למתקדמים שמחפשים השראה אירופאית.

מצאנו לפחות שלושה דברים שאנחנו רק מחכים כבר לקנות (ולגנוב) לחצי השני, ואפילו נעליים לאבא – המחזיק הרשמי בתואר אלוף ה"אין-מה-לקנות-לו". מברגה חשמלית? תמתיני.

גלריית אופנה לגברים Not For Sale – החל מ-149 ש"ח (לטי שירט) ועד 1,199 ש"ח (ג'קטים)
בעלי המלאכה 3, תל אביב, טל': 03-6006565, ראשון-חמישי 11:00-19:00, שישי 11:00-16:00, עמוד הפייסבוק.

 

טאץ' מרהיב לגבר המגניב. NOT FOR SALE



לא רואה מכונת כביסה. ג'ינסים של NOT FOR SALE




צומת טי. NOT FOR SALE



כי נעליים - קונים בכיף. NOT FOR SALE

פיק אה בו. חולצות של Hype Means Nothing

לקנות זה הכי אחי. גלריית אופנה NOT FOR SALE

[PSGallery=cd5tqppai7]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה