16 בנובמבר, 2017

גביע אירופה לאלופות

שתי מעצבות מקומיות לשני מותגים שאנחנו אוהבים, מציעות שתי קולקציות עדכניות, קולעות, כיפיות ורוויות באופציות מחמיאות לעונת השכבות הנוכחית. ככה מנסחים חורף אירופאי קלאסי, במבטא שאנחנו מבינים

שנעשה את זה יחד? תחזיקו לנו את היד, עצמו עיניים, הכניסו כרס ויאללה – מורידים את החורף בארון מדף אחד למטה. זהו. ווי דיד איט. כי כבר שבוע בערך, בעיקר מאז שמשפיעת המשפיעות בעבודה נכנסה בצעד הפגנתי עם צעיף בורדו ראשון לעונה (צבע שהוא הצהרה!), גם אנחנו שוקלים שלא להסתפק רק בשכבה אחת דקה ומסמורטטת, אלא להתחיל להפגיז בעוד עליונית או שלוש. בקיצור, הרכבת הזאת חייבת דחוף לצאת מהתחנה ולעצור בתור התחלה אצל שתי המעצבות הבאות, שמצליחות להכניס לחורף המקומי סטייל מזרח-אירופאי מסוגנן ולוהט:

#1

זכרונות ילדות מתורגמים לדיקלה של היום. KAV

זכרונות ילדות מתורגמים לדיקלה של היום. KAV X SOFIA (צילומים: דיליאנה פלורנטין)

אם כבר אירופה, אז מתחילים עם KAV, המותג הנהדר של דיקלה עינת, שצילמה את הקולקציה היפהפיה לעונה בסופיה, בירת בולגריה. במהלך העבודה על הקו החדש צצה לדיקלה הזדמנות לבקר שם קרובי משפחה, מה שהפך את היעד הלא מאוד מוכר ולא מאוד עשוי (לדבריה) ללוקיישן מושלם, ואף מקור השראה לבניית דגמים שנעים בין אירופה הקרירה והקלאסית לבין מודרניות שתואמת לאקלים שלנו. ובכולם משולבים זיכרונות ילדותה: יש למשל סוודרים רכים ורחבים בסריגה ידנית במהדורה מוגבלת; חולצות מכופתרות בגריד משובץ ושרוולים תפוחים; מעילי חלוק עבים; מכנסיים מתרחבים מאוד; ג’קטי קימונו מצמר רך במגוון צבעים חורפיים; מעילי גשם סופר-אוברסייז; חולצות גולף בדוגמאות פסים נהדרות מכותנה ומשי; אבל הכי חתונה ממבט ראשון? טופ פיסולי יפהפה מאריג פסים אטומים-שקופים. והכל כמו תמיד אצל דיקלה – נקי, מדויק, בקווים גיאומטריים שמעצבים את הגוף והופכים אותנו מיד להכי פיין ברחוב.

 

סופיה, רואים שאת ילדת חורף. KAV X SOFIA (צילומים: דיליאנה פלורנטין)

סוודרים בעבודת יד, ועוד ממתקי חורף. KAV X SOFIA (צילומים: דיליאנה פלורנטין)

 

 

שבט ארוכות הצוואר. סוודרים במהדורה מוגבלת, KAV (צילומים: דיליאנה פלורנטין)

שבט ארוכות הצוואר. סוודרים במהדורה מוגבלת, KAV (צילומים: דיליאנה פלורנטין)

קולקציית החורף של KAV – בין 320-920 ש"ח.
להשיג בחנות האונליין, באתר הרשמי, בחנות הסטודיו – רוחמה 9, יפו-ת"א, ובבוטיקים נבחרים. פייסבוק, אינסטגרם.

 

 

#2

מלכת השכבה. LITTLE STREET (צילומים: אסף עיני, תמוז רחמן והדס פרץ)

מלכת השכבה. LITTLE STREET (צילומים: אסף עיני, תמוז רחמן והדס פרץ)

הקולקציה החדשה והמגוונת של ליטל פלס-דוד ללייבל האורבני שלה, LITTLE STREET, מורכבת מפריטים עדכניים וקולעים בול לכל מה שרותח עכשיו, ומצליחים לא רק להחמיא לצללית הנשית גם מבעד לאלף שכבות, אלא בעיקר להפתיע את כל מי שמזהה כבר את כתב היד של ליטל. בהשראת האומץ לצאת מאזור הנוחות, להעז להתנסות, אבל מבלי לפחד גם מהמוכר והידוע – ניסחה ליטל מוטו מוביל – DIFFERENTLY THE SAME (שונה באופן דומה). אותו תמצאו למשל מודפס לרוחב צד צווארון הגולף של חולצות ושמלות גוף צמודות וסקסיות (אהבנו פלוס). ויש גם שמלות בגזרה רחוקה מהגוף או עליוניות עם הכיתוב "דיפרנט מי"; מכנסי פעמון בגוון חמרה לוהט ובגזרה אולטרה-רחבה ונהדרת; ג'קטים עם מפתח בחיתוכי אלכסון-סימטריים המתכתבים עם דגמי עונת הקיץ; שמלות סרפן ארוכות מבד ריב; דגמים עם כיווצים רחבים במותן או בצווארון; מכנסי פסים צמודים ועוד. הכל בגווני שלכת מדויקים של קאמל, כתום מעושן, חום וזית. זהו חורף, אנחנו מוכנים.

 

צלצולי פעמונים. מכנסיים אולטרה-מתרחבים, LITTLE STREET (צילומים: אסף עיני)

צלצולי פעמונים. מכנסיים אולטרה-מתרחבים, LITTLE STREET (צילומים: אסף עיני)

 

דבר פיקוד העורף. פריטים טקסטואלים, LITTLE STREET (צילומים: אסף עיני, תמוז רחמן והדס פרץ)

דבר פיקוד העורף. פריטי
ם טקסטואלים, LITTLE STREET (אסף עיני, תמוז רחמן והדס פרץ)

קולקציית החורף של Little Street – עכשיו בהנחה, 231-621 ש"ח
להשיג בחנות האונליין ובחנות הדגל, מרכז בעלי המלאכה 5, תל אביב. פרטים בפייסבוק, ובאינסטגרם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה