13 במאי, 2010

גבינה לי חביבה

גדלתם על גבינה שכבר אין להשיג? בא לכם לעוף על גאודה שעולה כמו סאגווי? מחפשים אטרקציה חלבית לסופ"ש? טוסו לדוכן הגבינות של האחים באשר בירושלים והצטיידו כראוי לקראת שבועות

כל חובבי החלב והגבינות יכולים להירגע, הגענו לשבועות. בעוד כמה ימים תוכלו להתפלש בבלינצ'ס, להתחכך בלבנה, להתחבק עם יוגורט, להתיידד עם רוקפור ולהכרבל עם קיש לורן, ביחד עם כל עם ישראל. אנחנו בטח נשמח להצטרף פה ושם, בעיקר בקטע של הקיש לורן.

ואם כבר נגזר עלינו לקיים חג שכולו בלבן, ראוי שנצטייד לקראתו בדברים איכותיים וטעימים במקום מוצלח כמו "באשר פרומז'רי". זה עשר שנים שמפעילים האחים אלי ודודי באשר, דוכן גבינות באמצע שוק מחנה יהודה בירושלים (שהועבר אליהם בירושה מהסבא) ועוד שניים במרכז הארץ, ומציעים – שימו לב – בין 800 ל-1,000 סוגי גבינות ומעדני חלב למיניהם, המיובאים לעיר הקודש – מכל רחבי ומשקי העולם. אלי שהפעיל עם אחיו במשך שנים מסעדת פועלים קטנה, נסע לטייל באירופה, נחשף לשווקי הגבינות הפופולריים והחליט לנסות לשנות את דפוסי אכילת הגבינות בישראל.

לאחר שעבר התמחויות, ליטש את הלשון וחידד את בלוטות הטעם הפך אלי באשר למאסטר גבינות וטועם מקצועי (ואנחנו חשבנו שהעבודה שלנו מגניבה) וכיום הוא אף משמש כשופט בתחרויות בינלאומיות באירופה. אלי פיתח מומחיות ורגישות כזו שמספיק לו ביס אחד כדי להגיד לכם אם חלבו את  העז בחורף או בקיץ, מה נתנו לה לאכול, כמה ספורט היא עושה ואיך היא אוהבת את הקפה שלה בבוקר. עם חלב, תודה. ואם כל זה לא מרגש אתכם, קבלו את השירות הנפלא הבא: האחים לא רק מתחייבים לייבא את המותגים הטעימים והמשובחים ביותר מכל מדינה, אלא אף מזמינים אתכם לאתגר אותם בייבוא אישי של גבינות שטעמתם או גדלתם עליהם ואתם פשוט מוכרחים עוד ביס קטן.

אז יאללה, לכבוד החג או בכל שישי פנוי, תרימו את עצמכם לירושלים (תארגנו איזה סלסלת ביכורים על הדרך), צרפו לאוטו חברים, יין וקרקרים – וסעו לטעום איזו רוקפור או קממבר אצל באשר. מבטיחים שיהיה לכם טעים (וקצת מסריח).


דוכן גבינות מכל העולם – החל מ-19 ש"ח (למאה גר' גבינה פשוטה) ועד 850 ש"ח (למאה גר' גבינת ח'אודה עם פטריות כמהין)
לפרטים נוספים – "באשר פרומז'רי", רח' עץ חיים 53, שוק מחנה יהודה, ירושלים, טל': 02-6257969 (ועוד שני דוכנים בתוך סניפי "Wine & more" – קרליבך 25, תל אביב; או שד' משה דיין, מתחם G, ראשון לציון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה