27 בנובמבר, 2011

ברל'ה בלוז

ספר טיולים בעיר שמיועד לילדים מציע שפע של הצעות לטיולי חקר קטנים ומקסימים

אם תשאלו את הילד העירוני שלכם כמה עצים יש ברחוב בו אתם גרים, איך נראית שממית ואיזה חטיף מלוח דומה לגולם של פרפר, אל תבנו על תשובות נכונות. רוב ילדי הכרך הגדול אפילו לא מודעים לעובדה שיש עצים ברחוב שלהם, ששממית זאת מילה בעברית ושפרפרים לא נולדים בטויס אר אס. ילד אחד שאנחנו מכירים מקרוב, שהטבע הכי פראי שהוא מזהה ממוקם בבן יהודה פינת ארלוזורוב, יודע לעצור מוניות בעצמו כבר מגיל תשעה חודשים, אבל "ירוק" זה מבחינתו, במקרה הטוב, רצף של רמזורים מיפו לאורך רחוב הירקון.

למען ילדינו נטולי המרחבים כתבה ארדית ביטמן-רינג, מנחה חוגי טבע בגני ילדים, את הספר הנפלא "טיולים קטנים בעיר גדולה". ארדית, בעצמה אמא עירונית, פיתחה ספר של הצעות לטיולי-חקר קטנים ומקסימים ממש מתחת לבית ובשכונה, בהתאם לעונות השנה, שיהפכו גם קפיצה תמימה לסופרמרקט לחוויה משמעותית של גילוי עולם. לספר מצורפת זכוכית מגדלת, יש בו אפילו מקום להדביק ולייבש עלים, והוא מציע להורה הנבוך הצעות יצירתיות ופשוטות להפליא שיקרבו את הטבע אליו ואל ילדיו. הספר אמנם יצא לאור כבר לפני ארבע שנים, אבל אף פעם לא מאוחר להצטייד בו ולהפוך את הימים הקצרים והסגריריים לבילוי קטן ונעים בניחוח של פעם – בלי פירוטכניקה, בלי להטוטים ואפילו (די!) בלי לגהץ את כרטיס האשראי.


הספר "טיולים קטנים בעיר הגדולה" – ארדית ביטמן-רינג (הוצאת מודן, לגיל הרך בקריאה מודרכת, וגם לכיתות א'-ד') – 74 ש"ח בחנויות או 50 ש"ח בדיוור ישיר

לרכישה בדיוור ישיר – טל': 052-4848269 (ארדית), Ardith25@yahoo.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה