28 בספטמבר, 2011

ברכה בודקת

בנות המגדלור מסכמות את סוגיית הברכות לראש השנה

המנהג לשלוח שנות טובות כמעט עבר מהעולם, ובעצם, אולי לא? ברחוב אלנבי צצו בתחילת החודש דוכנים של אותן ברכות וותיקות שפעם שלחנו וקיבלנו – עם אבקת זהב, צבעים עזים והרבה תפוחים וראשי דג.

יש סוגים רבים של שנות טובות, וכל כרטיס ברכה יכול להפוך לשנה טובה. אספנו עבורכם כרטיסי ברכה יפים ומיוחדים שיכולים לשמש כשנה טובה בסגנונות, העדפות אסתטיות ולמצבי רוח שונים. יש גם מארזים עם סטים של ברכות כולל מעטפות ומדבקות – שימו לב לוונדר וומן – וספרי גלויות של טארו גומי, יאשימוטו נארה, אנדי וורהול ואיזבל סאמארס, שאפשר לתעל לטובת שנות טובות לכל באי ארוחת החג.

המהממות – לאפקט מיידי של וואו!!

 

"וואו!" שנות טובות מהמגדלור

בהמשך ישיר לספרי הפופ-אפ התלת מימדים שהפכו אופנתיים מאוד בשנים האחרונות מגיעות גם ברכות תלת ממדיות נפתחות, המותחות את תחום הנדסת המרחב הכי רחוק שאפשר.

המדליקות – שבא לחבק אותן

 

 

דמויות אהובות. שנות טובות מהמגדלור

אוסף ברכות עם דמויות אהובות מספרים אהובים. מבחר גדול של ברכות עם ציורי אליס בארץ הפלאות, איורים של אריק קרל (הזחל הרעב), מרגרט וויז בראון (לילה טוב ירח), ברכות הנעליים של אנדי וורהול וסדרת הנשיקות של רולף ארלברוך – מאייר גרמני פחות מוכר שגילינו השנה והתאהבנו..

הקלאסיות – שיופיין לא דוהה אף פעם

 

 

בוטניקה למתחילים. שנות טובות מהמגדלור

 

איורים בוטניים תמיד עושים לנו את זה – יש פירות ופרחים – נקטרינות, אבוקדו נאה, פטל אדום, וויסטריה, נרקיסים, כובע הנזיר ועוד…

ו…רעיון שהוכיח את עצמו – בעיקר לילדים

כרטיסים של חיות מבית היוצר של המאייר היפני Junzo Terada. דף קרטון שצריך לפרק ממנו את חיתוכי הנייר ולהרכיב ליצירת חיות מאוירות. מגיע עם מעטפה יפה. אפשר להניח לכל ילד או לכל אורח/ת לצד הצלחת על שולחן החג ולהרוויח עיסוק נחמד לעשר הדקות הראשונות של הארוחה. שובר קרח רציני למתחים הצפויים והבלתי צפויים של כור ההיתוך המשפחתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה