30 בספטמבר, 2014

בריחת המוחות

התמזל מזלנו לתפוס את אחד המופעים המופרעים שרצים כאן מתחת לאף – הערב של שי שטרן וערן זרחוביץ, שניים מהמוחות המצחיקים והמבריקים שיצא לנו לפגוש. ויצא לנו

ועכשיו למשהו שונה לגמרי: טוב, אתם כבר יודעים כמה אנחנו אוהבים את התסכיתים המופרעים והדמויות המוגזמות מתכנית הרדיו "חותרים למגע" (גל"צ) של צמד הגאונים שרון טייכר וערן זרחוביץ. ואתם בטח כמונו כבר יודעים בע"פ את כל הטייקים החדשים של האחים ראובן ושאולי מ"הפרלמנט" (אירנה, את רול מודל!). אז עכשיו תארו לכם איך זה לראות קצת מכל הטרפת המופתית הזאת מתפוצצת על הבמה.

זה בדיוק מה שקורה כשמפגישים בין המפיק, הסופר, הסאטיריקן והמנחה הכי סטרייט-מן שאפשר לבקש – שי שטרן; ובין האיש שכותב, משחק ועומד מאחורי כל מה שמצחיק באמת בטלוויזיה וברדיו ("ארץ נהדרת", "הפרלמנט" ועוד) – ערן זרחוביץ. במופע שלהם, "כמעט מושלמים", כששטרן מוביל ומעביר במדויק את זרחוביץ מסיפור למערכון, מדמות לדמות (את אילנה, זמרת האייריש מיוזיק הראשונה במזרח התיכון, כבר יצא לכם להכיר? חפשו אותה בפוד-קאסטים) שואל שאלות שלא מומלץ לשאול ומשתדל שלא להיחנק מצחוק תוך כדי – תזכו לראות בלייב איך נראה ערב סטנדרטי של שניים מהמוחות המבריקים והשרוטים שמסתובבים פה בינינו. בין הסיפורים, ייתכן שתפגשו על הבמה אורחים מפתיעים ביותר – מהסקסולוג ד"ר דניאל גריי, דרך נחמיה שטרסלר ועד ז'ורז' – הווטרינר הראשי של הספארי (אסי כהן, תעשה לי עוד פרק!). ואם תהיו ילדים ממש טובים, תקבלו אתנחתות מוזיקליות מהממות, למשל של מאור כהן החתיך (והמצחיק!), שיאספו אתכם מהרצפה. אנחנו נהנינו.

במקום להמשיך לעשות לכם בילד-אפ, קחו חבר או ידידה שלא מפחדים מסיפורי גסויות (על מייסד הלח"י), שמתחברים לראש מופרע במיוחד ושיש להם "אוזן ללאדינו" (האז'י בם בם, כמו שראובן אומר) –  ותפסו את הכמעט מושלמים לפני שהם סולד אאוט לשנתיים קדימה.    

המופע "כמעט מושלמים" של שי שטרן וערן זרחוביץ – כרטיסים דרך האולמות השונים (מופיעים בכל רחבי הארץ)
המופע (הפנוי) הבא – 6.11.14, 21:30, צוותא, תל אביב. (דרך פשבר / או צוותא).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה