25 בינואר, 2016

בריאות במשלוח

מארז קטן עם כל מה שחולה צריך, הגיע עד הבית - והתברר כתרופה הכי טובה. מרק עוף, אתה החיסון שלנו

אחת הטרגדיות הגדולות בלצאת מהבית של ההורים (חוץ מלהתחבר לראשונה לאינטרנט, ולספק ולשרת ולשד יודע מה ההבדל) זה להיות חולה לבד במיטה. לכו תחפשו עכשיו מי יעמיד לכם סיר מרק, מים לתה או הכי נורא – יקום לחפש את השלט של הטלוויזיה מתחת להר טישו'ז. נו צ'אנס.

אז הנה מצאנו פתרון חמוד ממש, שמצריך מכם לקום פעם אחת מהפּוך, לפתוח למשלוח מ-ZUPPA וזהו, אתם מסודרים . בית האוכל העירוני החמוד שהוקם לפני 9 שנים וחרת על דגלו ותפריטו להתמקד במרקים יצירתיים ומצוינים, פיתח ערכת "עזרה ראשונה" שמכילה כל מה שאדם שמרגיש קצת חלושעס צריך: מנת מרק עוף מעולה תוצרת בית עם עוף, אטריות, לחם בצד, קצת קרוטונים ושקדי מרק; שמגיע גם עם מארז טישו, סוכריות מציצה לגרון, תיון לתה ירוק מהסוג הטעים, כרטיסייה חצי מלאה שמקרבת אתכם למרק 10 חינם (!) ואפילו דף או שניים מחוברת תשחצים – בדיוק הכמות שיש לנו ראש אליה עכשיו (מושב בגליל ב-4 אותיות, מישהו?). קובי בנדלק ועופר אלמליח, בעלי הרשת, מספרים שבחרו במיוחד למארז את מרק העוף הכי קלאסי ופופולרי שלהם בחורף, שנחשב ל"פניצילין טבעי" ותרופת הסבתא שהכי עובדת ומנחמת. פייר? קלעתם בול.

לכבוד הסופה שחזרה, או בפעם הבאה שמישהו לידכם לוקח יום מחלה ורחמים עצמיים – הקדימו את הבקשה המנג'סת ופרגנו לו עד הבית מרק ורק בריאות.  


מארז "חלושעס" של זופה – 40 ש"ח

לאיסוף עצמי מהסניפים – אחד העם 19, תל אביב, או אבן גבירול 138, תל אביב, או במשלוח לכל גוש דן בהזמנה טלפונית: 03.6020291

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה