16 בדצמבר, 2010

ברחובות שלנו

ונסה ג'קמן מתעדת מתלבשים מצטיינים ברחוב, ומעלה את הבסט אוף דה בסט לבלוג מלא השראה

כבר כמה זמן שאנחנו מנסים לשכנע חברה טובה, עם מומחיות נדירה לאלפחורס חלבה, שתעזוב את משרת ההיי-טק שהיא מתבזבזת בה ותפתח איתנו קונדיטוריה משותפת (היא תאפה, אנחנו נבדוק אם יצא לה טעים). לא יודעים למה, אבל לפעמים יש תחושה שהלב שלנו (והבטן) יודעים יותר טוב מהראש (וההורים) מה הכי מתאים לנו. תראו למשל את ונסה ג'קמן, אוסטרלית חביבה ועורכת דין בהכשרתה, שהחליטה יום בהיר אחד לעזוב שטויות, לעבור ללונדון ולהתמקד באהבתה האמיתית – מצלמת ה-Nikon שלה.

יחד מסתובבות שתיהן יום-יום ברחבי העיר, תרות אחר רגעים אסתטיים ואאוטפיטים הורסים במיוחד, ומצלמות בכישרון ובטעם רב נשים וגברים נוטפי סטייל אישי, דוגמניות שהרגע ירדו מהמסלול, ואפילו ילדים משגעים שיודעים כבר מגיל קטן מה הולך עם מה (אלוהים, מה שמים להם בקורנפלקס?). אל הבלוג שלה, שנושא את השם   Street Style, היא מעלה את התמונות הטובות ביותר (כמו זו למעלה למשל) ומפיצה את בשורת הטעם הטוב. בינתיים כבר הספיקו התמונות המובחרות להתפרסם בכל גרסת ווג אפשרית, מהדורות Glamour שונות, מגזין W, Harper's Bazar ואתרי אופנה ברשת.

פייר? מבין כל האתרים והצלמים המתעדים אנשים שמתלבשים טוב (והתמכרנו ללא מעט כאלה), יש משהו אחר בבלוג Street Style. זה כנראה הצבעים והשילובים היצירתיים שוונסה תופסת, התחכום והאנינות של כל מצולם או מצולמת, ובעיקר הבגרות, הרגישות והניקיון שזולגים מכל פריים.

לא יודעים מה אתכם, אנחנו מתכוונים לפתוח את סוף השבוע הזה עם מנה גדושה של סטייל, לקחת טיפים והשראה מהמתלבשים המצטיינים של ונסה, ולצאת מחר (השמש עושה קאמבק!) לבושים טיפ טופ. לכו תדעו איזה בלוגר יצלם אותנו בדרך.


בלוג צילומי אופנת רחוב של ונסה ג'קמן – vanessajackman.blogspot.com

 

 

עוד יום בדרך לגן. מתוך Street Style (צילום: Vanessa Jackman)

 

 

 

לא הספקנו לגהץ. מתוך Street Style (צילום: Vanessa Jackman)

 

[PSGallery=3dfstrqte3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה