19 ביולי, 2015

בראנץ' של אלופים

ארוחות הבראנץ' של אדורה מורכבות ממנות מפתיעות ויצירתיות שלא מפסיקות להגיע לשולחן ולהתחדש עד שתגידו די. מאיתנו לא תשמעו פיפס

מכירים את החבר'ה האלה שכשהם רעבים הם יכולים לאכול מגש פיצה משפחתית לבד פלוס קינוח מפואר ועדיין לא להתלונן על מלאות יתר? בדיוק בשבילם, ובשביל כל שאר אניני הטעם, נולדו הבראנצ'ים המטורללים של מסעדת ADORA.
 
כל מה שצריך לעשות בשביל להשתחל אליהן, הוא להגיע לכאן בימי שישי או שבת בבוקר עם 99 ש"ח בכיס וללחוש למלצרים את הקוד: "אנחנו פה בשביל הבראנץ'". ואז, כמו בטקס סודי, התפריטים הרגילים יפונו מיד הצידה והשולחן מולכם יתמלא בעוד ועוד ועוד צלחות עם מנות מפתיעות ויצירתיות, שדורון נחמן, הבעלים, החליט להוסיף הקיץ לרפטואר הקבוע של התפריט הברנצ'אי. אבל הכי שוס? כל מנה שתרצו ממנה עוד – תחודש כל הזמן לבקשתכם וללא תוספת שנקל (דייניש שוקולד? הנה אנחנו נפגשים שוב. ושוב). יש למשל גרבלקס סלמון בכבישת סלק עם איולי עשבי תבלין; מאפה פסטייה עם גבינות ותרד; סלט קישוא וזיתים שחורים על לבנה; 'אֵגְס בנדיקט' על חלת בריוש; סלט קלמארי ים תיכוני, שמנת פועלים בשמן זית, סלסת עגבניות ואורגנו; והכל פשוט מעולה.
 
התיישבנו ב-11:00 עם חבר שהבטן נדבקה לו לגב, ועוד לפני שהספקנו לשים מפית על החולצה – כבר הגיעו לחמים מדהימים וטריים עם שקדים שיצאו הרגע מהתנור, לצד ארבעה מטבלים כיפים שמוכנים במקום. אחריהם חיסלנו מוס טונה טעים במיוחד, וגם שקשוקת חציל עם גבינת פטה. חברה צמחונית שהצטרפה לחינגה, התרכזה בכרובית עם טחינה על מצע של גבינת עיזים חמה, וגם במנת פטריות בבלסמי ובצל. מי שמעדיף לפתוח עם מתוק – מוזמן להתפלש בתוך מאפים או קונפיטורות בעבודת יד. ומי שקם על הצד האירופאי שבו, ייהנה ממנת בייקון או מסבחת בשר עגל בגרגירי חומוס, טחינה ועגבניות. בקיצור, הכי עונג שבת.

בראנץ' באדורה – 99 ש"ח לסועד (כולל 2 כוסות שתיה חמה ו/או קרה, ומילוי מחדש של כל מנה לפי בקשתכם). קוקטיילים של בוקר – 19 ש"ח.
ADORA, בן יהודה 226, תל אביב, טל':03.6050896

    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה